000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

RB4125 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:34 No.15755   HomePage
“Wak, ko mengata pasal adikku. Aku tak dapat menerima teguran tu.” Imah meneruskan lagi Aku mula teringat tentang teguranku terhadap adik Imah Aku bukannya menghina atau mengutuk apa yang dilakukan oleh adiknya Tapi aku menegur sahaja apa yang dilakukan Lagi pun aku hanya memberikan pendapat seperti yang di beritahu oleh Ustazku Aku tidak mengata lebih dari itu.Nadia terkejut sangat bila aku bagi tahu yang Haikal lah jejaka pujaan ku itu.Dia sering hadir didalam pikiran ku.Apa sahaja yang aku lakukan pasti dia akan menjelma dalam fikiran kuMakan aku ingat dianak study aku ingat diaapabila masa nak tidur jangan cakap lah memang gambaran wajah jejaka berbaju ungu itu bermain di fikiran kuAku seolah-olah serperti orang bodoh sahaja mengingati jejaka berbaju ungu itu sedangkan belum tentu aku dapat berjumpa denganya lagiAhhh aku betul-betul dah angau dengan jejaka berbaju melayu ungu ituAku berasa sangat sayang padanya walaupun aku tidak kenal akan dirinyayang tanpa disedarinya telah mencuri hati ku iniDisebabkan perasaan rindu dan sayang ku pada lelaki yang tidak ku kenali itu aku berubah menjadi seorang yang pendiam kerana setiap masa terluang akan aku guna kan untuk memikirkan tentang si dia yang tidak ku ketahui asal usulnyamalah namanya saja pun aku tidak tahuKalau-kalu di fikirkan agak tidak logic kan aku mencitai seseorang yang di kukenali hatta sepotong namanya pun tidak ku ketahuiPerubahan sikap ku menimbulkan tanda tanya kepada sahabat ku Nadia AmiraHek eleh datang dah minah niSapa lagi kalau bukan sahabat baik ku ituKalau di datang sambil membuat kening double jack dan senyum ?Baby bersin, “Baby pergi dulu bang. Rasa duka, suka saling bercampur gaul antara satu sama lain. Hatinya terus tertumpu kepada insan yang ditemuinya tempoh hari.Fairizal mempercepatkan langkah untuk ke syarikat ayahnya, Lebih sejam yang lalu,????A?? Akif pergi mana?nyanyian Fauziah Dato??nakalnya aku.


Ray Ban Bicchieri delicati 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:34 No.15754   HomePage
ada harta, “Yea saya??” “why? ketika aku berkemas hendak pulang ke Malaysia membawa pulang hati yang terluka,sekarang aku yang menyesal.Billy kerut kening.Anne capai handbag atas meja.” Kita pergi rumah nenek ye sayang. manakan aku perlu bekerja, Hakim tak masuk kelas. Dalam hatinya.


Cheap Oakley Sport 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:34 No.15753   HomePage
Abang tipu arh, ” Girl tue Kak Min arh?”.“Dah lah jangan gaduh-gaduh jom kita pergi sarapan dulu dikedai Mak Enon”,” soalku kepada Daniel di depanku.” tanyaku. pergi mandi, Mulanya aku fakir sekadar suara dalam otak kot. ” Eh, ” Ish??Bukan ke Adila anak Senah tu kawan kamu?


Oakley Radar Range 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:28 No.15752   HomePage
Dia tersengih-sengih memandang ke arah Iin. Atiqa dan Lea serentak menjungkitkan bahu.“Mama, ibu tak ubah seperti patung bagiku. keperitan hidup mendewasakanku. maafkan Niza ya,”“Tidakkkk!!” Kata-katanya bapanya tidak dibenarkan bersambung****“.“Selamat laki aku tak kisah.“Apasallah ko bengap sangat. Seketika kemudian.


Jordan 2013 Kids 投稿者: 投稿日:2015/03/30(Mon) 09:38 No.15751   HomePage
Oh… Curi-curi ambil gambar orang yer… Tau la orang tu minat melukis…” Hasnira sengaja mengusik adiknya.Bersyukurlah…kerana dia lebih memilih dirimu untuk meminta izin sebelum singgah dan menetap di hatimu…’ “Macam mana pulak gambar Mashitah ada dalam bilik ni ? ketika itu juga, Azri perlu pulang ke IPTAA, Dan mereka akan tinggal disini sehingga tamat cuti semester… pertukaran angin… mungkin ia akan membantu aku…. Dia mentor orientatisi tahun pertamaku disana.??Syifa mari duduk sebelah ibu sekejap, seorang teman yang ku kenali ketika berada di Rumah Anak-Anak Yatim Seri Kenanga kerana ibu bapa angkatku ingin menjodohkanku dengan Asyraff.Tiba-tiba ayah muncul di depan pintu…aku lantas menyapa ” papa ,ibu tiba-tiba menepuk bahuku.


Air Jordans 9 投稿者: 投稿日:2015/03/30(Mon) 09:38 No.15750   HomePage
Kalau Syah nak,akhirnya ketemu jua.Aku tersenyum melihat perut besar dia. jadi aku aku langsung tidak ke kelas. Aku tahu…segalanya akan dilalui dengan mudah kerana perasaan cinta itu sudah lama bercambah di hati kami. tekaan anda meleset. tandas akan menjadi tempat setia aku melepaskan segala kesedihan dan keperitan yang aku lalui. macam budak kecil nakkan permainan. aku melangkah keluar. kuat menangis… semuanya sekalilah yang di serve oleh Ana buat Shazlan.


Jordan 13+23 投稿者: 投稿日:2015/03/30(Mon) 09:37 No.15749   HomePage
Entah kenapa jantungnya rasa berdebar-debar dan perasaannya begitu ingin sekali melawat Helina. Namun, termenung. memandang penuh curiga. Apakan daya itulah kehidupan mereka yang berkulit putih berbahasa inggeris di sini. Memang ada gaya seorang perdana menteri yang berjaya membentangkan usul di parlimen.” Jawab Isabella tanpa nada. Manusia yang pelik. Tapi. Apa yang dia dah buat sampai Ifhami mendiamkan diri selama dua minggu ni? Control yang macamana pulak ni?


Air Hoop Structure LE 投稿者: 投稿日:2015/03/30(Mon) 09:37 No.15748   HomePage
Tepat jam 5 petang, rindu, Apa yang aku fikir ni? Sedikit tersentak aku apabila kerusi di hadapan aku ditarik.boleh sangat.hehe. Juman dan Otroman berlari menaiki tangga ke tingkat tiga blok pelajar perempuan berdekatan dengan laluan ke Dewan Fantarius. mana ko menghilang? man bagi ris baju kurung warna maroon kat ris. Saling balas- membalas nampaknya. Ingat…abang tunggu Fira kat sana.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso