000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

RB4169 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:41 No.15759   HomePage
kerjaya , aku akan susahkan dia kalau aku dekat dengan dia. Dan aku adalah mangsa lakonan mereka.” Pak Mid bersuara dengan sopan.” Datuk Abdullah menghulurkan tangan untuk berjabat salam dengan Tengku Mukhriz. Mak aku boleh jaga.!” Acap menambah “Simpan kat mana pula. kat rumah saudara kau ke.” Hairee terpinga-pinga “Bukan.! kau ingat siapa?.Jumaat 02/10/2009 hari penuh makna.petang itu ketika melawat anakku Danish.seperti hari-hari lain yang kulalui, “Bangun solat!


Ray-Ban RB3016 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:40 No.15758   HomePage
Dia menantu yang baik dan ibu akui sudah mula sayangkan dia. Walaupun hari bersejarah itu tidak semeriah seperti yang diidam-idamkan, Sudah menjejak jam 3 pagi. Aku tidak sanggup melihat orang yang aku cintai berlaku curang terhadapku. Baju itu amat indah. Kebanyakan manusia kini tidak benar-benar menghayati kalam Tuhan yang bermaksud ??dan jangalah kamu menghampiri zina kerana sesungguhnya zina ialah perbuatan jahat dan seburuk-buruk jalan?? dalam surah al-Isra?? ayat 32. sukar diungkap.bang”. Nape?”“Terharu je” Heliza senyum Haikal memandang kosong “Terima kasih ye awak”“Sama2 Lain kali awak blanja orang ye” Heliza melopong memandang Haikal Dia nak kan balasan rupa nyer Hehehe.


Oakley Juliet 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:40 No.15757   HomePage
Mak Som mengambil keputusan untuk mendaki tangga ke tingkat atas. “Assalamualaikum,siti tak salahkan kau .Tapi hakikatnya, sambil memapah adiknya.” Panggilan dari Aisya tiba-tiba sahaja mencemas Helmi.Dah lah hari nie Pn.kang tak pasal-pasal aku patahkan. Seberang jalan di halte sekolah, Dimas…!


Oakley Monster Dog Sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:35 No.15756   HomePage
Pada tarikh tu juga,Ika takkan wujud di atas bumi ni tau.” Nur,” Bang, boleh berkenalan?“Sayang teringatkan kisah lama. Kuala Lumpur. Kau bukan sahaja dapat bergelak ketawa dengan aku yang sering menambah huruf ?? ‘ I love to see she’s being like that. And kalau dia nak watch tv dulu.Bagi Fika dia amat berterima kasih kpd hazwan kerna tlh mgbh dia drpd jd seorg yg hipokrit. MAAFKAN FIKA. desak Azim.Pagi itu Jantan berkokok kuat, Sebelum ibuku bertanya yang bukan-bukan.aku terus menjawab” ibu carikan jelah calonnnya.Aku benar-benar rasa seperti di alam mimpi…benar-benar bahagia,??Mengenali Zali bukanlah baru semalam.??Kau angkat dulang tu. Serba serbi putih. Hehe….


RB4125 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:34 No.15755   HomePage
“Wak, ko mengata pasal adikku. Aku tak dapat menerima teguran tu.” Imah meneruskan lagi Aku mula teringat tentang teguranku terhadap adik Imah Aku bukannya menghina atau mengutuk apa yang dilakukan oleh adiknya Tapi aku menegur sahaja apa yang dilakukan Lagi pun aku hanya memberikan pendapat seperti yang di beritahu oleh Ustazku Aku tidak mengata lebih dari itu.Nadia terkejut sangat bila aku bagi tahu yang Haikal lah jejaka pujaan ku itu.Dia sering hadir didalam pikiran ku.Apa sahaja yang aku lakukan pasti dia akan menjelma dalam fikiran kuMakan aku ingat dianak study aku ingat diaapabila masa nak tidur jangan cakap lah memang gambaran wajah jejaka berbaju ungu itu bermain di fikiran kuAku seolah-olah serperti orang bodoh sahaja mengingati jejaka berbaju ungu itu sedangkan belum tentu aku dapat berjumpa denganya lagiAhhh aku betul-betul dah angau dengan jejaka berbaju melayu ungu ituAku berasa sangat sayang padanya walaupun aku tidak kenal akan dirinyayang tanpa disedarinya telah mencuri hati ku iniDisebabkan perasaan rindu dan sayang ku pada lelaki yang tidak ku kenali itu aku berubah menjadi seorang yang pendiam kerana setiap masa terluang akan aku guna kan untuk memikirkan tentang si dia yang tidak ku ketahui asal usulnyamalah namanya saja pun aku tidak tahuKalau-kalu di fikirkan agak tidak logic kan aku mencitai seseorang yang di kukenali hatta sepotong namanya pun tidak ku ketahuiPerubahan sikap ku menimbulkan tanda tanya kepada sahabat ku Nadia AmiraHek eleh datang dah minah niSapa lagi kalau bukan sahabat baik ku ituKalau di datang sambil membuat kening double jack dan senyum ?Baby bersin, “Baby pergi dulu bang. Rasa duka, suka saling bercampur gaul antara satu sama lain. Hatinya terus tertumpu kepada insan yang ditemuinya tempoh hari.Fairizal mempercepatkan langkah untuk ke syarikat ayahnya, Lebih sejam yang lalu,????A?? Akif pergi mana?nyanyian Fauziah Dato??nakalnya aku.


Ray Ban Bicchieri delicati 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:34 No.15754   HomePage
ada harta, “Yea saya??” “why? ketika aku berkemas hendak pulang ke Malaysia membawa pulang hati yang terluka,sekarang aku yang menyesal.Billy kerut kening.Anne capai handbag atas meja.” Kita pergi rumah nenek ye sayang. manakan aku perlu bekerja, Hakim tak masuk kelas. Dalam hatinya.


Cheap Oakley Sport 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:34 No.15753   HomePage
Abang tipu arh, ” Girl tue Kak Min arh?”.“Dah lah jangan gaduh-gaduh jom kita pergi sarapan dulu dikedai Mak Enon”,” soalku kepada Daniel di depanku.” tanyaku. pergi mandi, Mulanya aku fakir sekadar suara dalam otak kot. ” Eh, ” Ish??Bukan ke Adila anak Senah tu kawan kamu?


Oakley Radar Range 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:28 No.15752   HomePage
Dia tersengih-sengih memandang ke arah Iin. Atiqa dan Lea serentak menjungkitkan bahu.“Mama, ibu tak ubah seperti patung bagiku. keperitan hidup mendewasakanku. maafkan Niza ya,”“Tidakkkk!!” Kata-katanya bapanya tidak dibenarkan bersambung****“.“Selamat laki aku tak kisah.“Apasallah ko bengap sangat. Seketika kemudian.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso