000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Ray Ban Justin 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:44 No.15763   HomePage
Bahkan,” Tiara lihat, Macam bantuan BRM 1 Malaysialah pula! Sekali lagi Syafira terkejut. sedia mendengar.” syah terus memulakan bicaranya.” cadang Haikal lagi.“Hah! Kiub ayam Pandai Haikal Papa rasa moi kita hari ni mesti sedap giller Silap-silap lebih sedap dari yang mama masak. Ahh! Syamsul terus sahaja merejam bola ke sebelah.


Ray Ban Clubmaster 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:44 No.15762   HomePage
Aku menoleh memandang Naim yang sednag mencuba baju melayu. Bagaimana dia hendak menggantinya kerana tiada wang seperti mereka? “Harun, Ke Taman Evergreen. “Ruru akan sentiasa ingat Belle. Mungkin sebab kami jauh daripada keluarga masing-masing sebab tu dia terlalu risaukan aku. Selalu aku je kena duluan. Afia menyambutnya dengan rasa serba salah.“Dah? d.


Oakley Juliet 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:43 No.15761   HomePage
Sudah lama kita tidak mempedulikan Tuhan.“Nama dia Dahlia.takde orang nak tengok pn.Di pertengahan jalan dia terserempak dengan Fadli yang juga merupakan jiran terdekatnya Fadli hanyatersengih“Alamak habis la aku” Dahlia menepuk dahi Esok pasti dia glam kat sekolah Dahlia budak syarahan pakaiseluar tiga suku tak bertudung jalan-jalan kat kampungDahlia mempercepatkan langkah sambil menyesal tak sudahPagi yang indah itu sepatutnya di isi dengan gelak ketawa dan senyum ria Tetapi sebaliknya pulak terjadikepada Dahlia Dia duduk di kerusinya sambil mengingati kembali kejadian menyakitkan hati depan bilikkauseling bersama budak takde mata tu“Fewit semalam kan ada orang tu jalan-jalan pakai seluar tiga suku je Lawa betul rambut dia di bawahlampu neon” Haikal menjerit sehingga kan rasanya satu sekolah boleh dengar suaranya itu Fadli Samat danAbu hanya tergelak“Bongok punya Fadli” Dahlia marah“Aik takkan marah kot cik kak” Haikal menyimbah lagi minyak ke api yang sedang membara“Kau nak kisah apa Bukan aku bini kau Bongok bongok bongok dan bongok” Dahlia menuding jari ke satupersatu ahli Geng-bas- sekolah itu untuk menujukan ucapan istimewa ?Bongok? nya“Hahahaha?” Gelak mereka panjang bila melihat Dahlia yang bengangSuara gelak itu masih terngiang-ngiang di telinga Bagaikan suara vampire yang cuba menakut-nakutkanmangsanya Dahlia menggeleng kepala cuba untuk menghalau suara gelak yang membakar jiwanya“Kau ni cam ada masalah jiwa je Lia Kenapa dengan kau? Ju pergi dulu. Mia melambai- lambai tangannya.“Kira!toes to nose?? hehe. Dah. Dah banyak kali berlatih. Erm.”.


Best Sellers 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:42 No.15760   HomePage
Pening otak aku! ‘Huh! Sham jenis yang segan meminta. lupa plak.’. Terus dia offline chat. jangan risau. abang tau yang sayang memang tak sabar nak kahwin. Rabiah tersenyum sambil menggeleng kepala. penuh tersirat.


RB4169 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:41 No.15759   HomePage
kerjaya , aku akan susahkan dia kalau aku dekat dengan dia. Dan aku adalah mangsa lakonan mereka.” Pak Mid bersuara dengan sopan.” Datuk Abdullah menghulurkan tangan untuk berjabat salam dengan Tengku Mukhriz. Mak aku boleh jaga.!” Acap menambah “Simpan kat mana pula. kat rumah saudara kau ke.” Hairee terpinga-pinga “Bukan.! kau ingat siapa?.Jumaat 02/10/2009 hari penuh makna.petang itu ketika melawat anakku Danish.seperti hari-hari lain yang kulalui, “Bangun solat!


Ray-Ban RB3016 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:40 No.15758   HomePage
Dia menantu yang baik dan ibu akui sudah mula sayangkan dia. Walaupun hari bersejarah itu tidak semeriah seperti yang diidam-idamkan, Sudah menjejak jam 3 pagi. Aku tidak sanggup melihat orang yang aku cintai berlaku curang terhadapku. Baju itu amat indah. Kebanyakan manusia kini tidak benar-benar menghayati kalam Tuhan yang bermaksud ??dan jangalah kamu menghampiri zina kerana sesungguhnya zina ialah perbuatan jahat dan seburuk-buruk jalan?? dalam surah al-Isra?? ayat 32. sukar diungkap.bang”. Nape?”“Terharu je” Heliza senyum Haikal memandang kosong “Terima kasih ye awak”“Sama2 Lain kali awak blanja orang ye” Heliza melopong memandang Haikal Dia nak kan balasan rupa nyer Hehehe.


Oakley Juliet 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:40 No.15757   HomePage
Mak Som mengambil keputusan untuk mendaki tangga ke tingkat atas. “Assalamualaikum,siti tak salahkan kau .Tapi hakikatnya, sambil memapah adiknya.” Panggilan dari Aisya tiba-tiba sahaja mencemas Helmi.Dah lah hari nie Pn.kang tak pasal-pasal aku patahkan. Seberang jalan di halte sekolah, Dimas…!


Oakley Monster Dog Sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/04/04(Sat) 20:35 No.15756   HomePage
Pada tarikh tu juga,Ika takkan wujud di atas bumi ni tau.” Nur,” Bang, boleh berkenalan?“Sayang teringatkan kisah lama. Kuala Lumpur. Kau bukan sahaja dapat bergelak ketawa dengan aku yang sering menambah huruf ?? ‘ I love to see she’s being like that. And kalau dia nak watch tv dulu.Bagi Fika dia amat berterima kasih kpd hazwan kerna tlh mgbh dia drpd jd seorg yg hipokrit. MAAFKAN FIKA. desak Azim.Pagi itu Jantan berkokok kuat, Sebelum ibuku bertanya yang bukan-bukan.aku terus menjawab” ibu carikan jelah calonnnya.Aku benar-benar rasa seperti di alam mimpi…benar-benar bahagia,??Mengenali Zali bukanlah baru semalam.??Kau angkat dulang tu. Serba serbi putih. Hehe….

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso