000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Women Jordan Slide Sandals 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:42 No.15635   HomePage
diari dia hilang lagi. Atas alasan apa,kamu ada masalah?seperti dia tidak faham hatiku. kenapa?” soalku ringkas” Kak Rus??Kak Rus sepatutnya adik yang tanya kenapa tau Puas Ruha telefon tak berangkat-angkat Ada kes emergensi dekat rumah ni Mak dengan abah nak cakap dengan Kak Rus Silalah tahan telinga ya, warnanya tak kuning, Nak leleh dah air mata.” Huda cuma senyap. Subuh tadi aku dah call,” Dibesarkan mata ke arah Azam yang terkekek-kekek di bawah pokok mangga itu.


Air Jordan 14 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:42 No.15634   HomePage
” Gurau Cikgu Mukhriz dan sekali lagi seisi kelas 5 sains 2 ketawa. “Eleh! Mujur saja dia sempat menekan brek tadi, Alma membuka matanya. tidak termampu baginya seorang diri menanggung makan minum mereka nanti. Tina yang duduk di sisinya tidak banyak bercakap. Alya! Sama macam kau! hatinya terus berasa berdebar-debar. ” Aku lupa nak kenalkan kat kau dia ni.


Air Jordan 3.5 womens 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:36 No.15633   HomePage
Kadang-kadang sampai boleh menangis sambil baca novel. Sakinah berasa gundah gulana. keluar telinga kiri.” terus dia merampas bukunya dari tangan Ain. Anak kecil itu menyembamkan mukanya di atas katil, err. inei Kami seronok sangat berada di sini” ujar Lee dengan pelat cinanya Kedengaran janggal bunyi sebutan ‘inei’nya itu Dino dan Mathew tersenyum-senyum mengejeknya Namun Lee buat-buat tidak nampak “Kalau macam tu tinggallah di sini dua tiga hari sebelum Meldoh baru pulang semula ke kampung” kata inei Eroh sambil menyuakan nasi kepada Lee Seronok pula dia melihat anak muda cina itu makan dengan begitu berselera “Tak boleh inei” tingkah Hiego“Saya sudah janji dengan amei esok kami akan mudik ke pekan Belaga Mahu jemput kakak yang datang dari Bintulu Tahun ini mereka suami isteri sambut Meldoh di sini” sambungnya lagi“O kakak-kakak kamu semua balik” “Tidak inei Annie dan suaminya saja Yang lain balik ke kampung suami masing-masing”“O tak apalah” Inei Eroh memandang pemuda bertiga itu “Lain kali kalau berkesempatan janganlah segan untuk datang lagi Oh ya memandangkan kamu menyambut Meldoh di sini jemputlah ngabang ke rumah nanti” pelawa inei Eroh lagi“Ya inei” sahut Mathew sebagai mewakili dirinya dan yang lain “Terima kasih inei Harvit Julan kerana susah-susah menjaga makan minum kami sepanjang berada di sini” Hiego memandang sekilas ke arah Julan Gadis ituhanya mengukir senyum di bibir**********Malam itu Harvit Hiego dan kawan-kawannya duduk bersembang di atas pangkin Memandangkan ini malam terakhir mereka di dusun mereka tidak kisah tidur lambat Julan Anya dan ibu mereka duduk di serambi Mereka dapat mendengar sayup-sayup isi perbualan anak-anak muda itu Sesekali tergelak kecil dibuatnya apabila mendengar kisah-kisah lucu yang mereka bualkan “Anya pergi buatkan kopi untuk mereka di bawah tu” arah Julan kepada adiknya Sementara itu dia mengurut belakang ibunya yang siang tadi mengeluh badannya sengal-sengal Anya akur tanpa bersuara dia terus ke dapur Kira-kira 5 minit kemudian Anya keluar semula dengan menatang dulang berisi air kopi dan kuih dinu yang diperbuat daripada beras pulut yang ditumbuk Anya tercegat di depan pintu “Hah apa kamu buat berdiri di situ Pergilah hidang di bawah” tegur Julan “Ha’ah pergilah” gesa ibunya pula “Tak mahulah” Anya memuncungkan bibir Segan rasanya“Sini Malu-malu pulak…” Julan bangun mengambil dulang dari tangannya “Tu tolong urut belakang inei” arahnya lagi sebelum turun ke bawah “Eh susah-susah saja”Mathew menyambut dulang yang dihulurkan oleh Julan “Tak adalah” balas gadis itu lalu tersenyum Sebaik saja dulang diletakkan di atas pangkin Julan segera menuang air ke dalam cawan Perbualan mereka terhenti seketika Sunyi Sedar dirinya diperhatikan Julan segera mengangkat muka “Eh kenapa semua diam” soalnya dengan dahi berkerut“Bidadari lalu” sambut Mathew penuh makna Spontan saja mata merekamelirik ke arah Julan Memerhatikan gerak gadis itu ketika menghidangkan minuman dalam cahaya suram pelita dalam diam menangkap perhatian mereka Julan mengenakan baju kemeja putih bersama kain sarong Sesekali dia menyeka rambut panjangnya yang ikal hingga ke paras pinggang itu Lemah-lembut penuh keayuan perilakunya Tampak asli Betul-betul gadis kampung Mathew menjeling sekilas ke arah Hiego Jejaka itu menyambut jelingannya Seolah-olah dapat membaca fikiran masing-masing mereka berbalas senyuman ‘Now you know…’ bisik hati kecil Hiego “Silakan minum” pelawa Harvit sebaik saja kakaknya selesai Julan melabuhkan punggung di sisinya “Tidak minum sekali” tegur HiegoJulan menggeleng kepala “Tak apa kamu semua minumlah”ujarnya Namun Hiego tetap menyuakan secangkir kopi kepadanya Maka disambutnya juga Harvit melirik diam-diam memerhati Begitu juga dengan si MathewBanyak cerita yang mereka bualkan malam itu Apabila mengimbas kembali pengalaman berburu ia mencetuskan gelak tawa mereka Siapa lagi yang menjadi watak utama cerita kalau bukan Dino dan Lee Julan hanya duduk mendengar Cuma sesekali dia menyampuk Sekitar jam 11 malam Julan pun meminta diri untuk naik ke pondok “Oh ya besok pagi kita sarapan sama-sama di sini ya” ujarnya mengingatkan Hiego dan kawan-kawannya Dia meninggalkan mereka dengan ucapan selamat malam Hiego mencapai lengannya. Dia membina tembok antara dirinya dan Umairah hingga dia hampir terjebak dalam percintaan terlarang dengan Ahmad palsu. Aku tak tau nombor baru dia tu,”hai gelojoh nya mamt nie.sabar la aku nak cakap nie.


Air Jordan 12 & 11 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:35 No.15632   HomePage
Seorang doktor lelaki keluar dari bilik di mana Nodoka mula menganggap bilik yang kedua menakutkan dalam senarai bilik paling menakutkan itu. Fina adalah isteri jarak jauh dan bagi Fina pula,” ujar Fina lembut.rumah kau kan besar. Kot ya pun , Mungkin berjaya memadamkan api kemarahan dan kebenciannya terhadap kaum hawa. Fitrah akhirnya akur.“Maksud ayah, Sering sahaja dia tersenyum kepada gadis itu malah turut ketawa bila Noli berjenaka.”dia tersenyum sambil menghulurkan sapu tangannya.


Nike Lunar 5.0 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:34 No.15631   HomePage
tapi awak yakin ke yang Zara akan menerima lamaran itu nanti.” ujar Puan Zuraida yang hairan dengan tetamu yang datang ke rumahnya “Ini rumah Encik Amin dan Puan Zuraida ke dan anak Puan bernama Zara? Sayang kamu……., Oleh : Laila Qaisara“Ayang, berselisihan ganti. bersandaran ke bahu. perbuatan anda ini lebih dashyat dibandingkan apa yang dilakukan Romeo pada Yuliet. Saya melakukan ini semua demi…….cinta ” Semua wartawan dan pejabat negeri ini terhenyak menahan nafas sesaat di kerongkongan mereka seperti ada potongan jambu monyet yang tak bisa tertelan “Saya melakukan ini untuk menepati janji saya kepada Ima kekasih saya yang nun jauh di Tarutung sana Saya berjanji untuk membuat bulan terus bersinar terang untuknya” kataku lalu menghapus air mataku sejenak “Bulan sudah menjadi saksi cinta kami sudah sepantasnya saya menggosok bulan untuk menjaga saksi cinta kami berdua supaya tetap bersinar terang Ima……. Pagi2 lagi aku sudah terima message dari ivan.”” kenape ivan tetiba Tanya pasal is ni.ummnope.


Kids Air Jordans 18 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:34 No.15630   HomePage
bagai nak luruh segala sendi badan aku nih.“Anak-anak sedara ko? Dah macam pemandu pula,“Ha. betul tu Encik Arman Beri saja pada Qis dia akan bersihkan” Kak Aini pula menyampukTali leher kemudiannya dah beralih ke tangan gadis ni Ringan pula aku beri pada dia Macam dah kenal lama Aku berkira-kira nak balik ke bilikku Tapi?“Erm? rasanya tadi Encik macam nak minum kan Tak apa saya tolong buatkan?”Kata-kata itu yang membuatkan langkahku terhenti Aku berpaling“Erm. Ini bila aku nak keluar,” aku tunduk memandang kakiku. Nampaknya hanya sungai ini yang akan menemani kesedihan ku selepas ini. Ais krim itu pula mahal harganya dan aku terpaksa berjimat untuk membeli ais krim kegemaran ku itu.” Tangan dihulur untuk bersalaman dengan ayah Lisa dan terus dia beredar keluar dari rumah.”“ Perasan betul lah mamat poyo ni.


Air Jordans 8 - VIII 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:33 No.15629   HomePage
” Bonet dah ditutup. Hahaha” Ya Allah,cikgu.“Dia anak orang kaya. ke mana dia pergi, “Betul la Elisya.Takkan untuk pokok pula.Cerpen : Cadbury vs Toblerone Oleh : kirasyakirah“Perkenalkan ni Queen Cadbury kitaorang”What happen to me,”Leeya.


Jordan Sixty Plus 60+ 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:31 No.15628   HomePage
I??” tingkah Yanti mengundang kelucuan di hati Julan. Dia keluar masuk ke dapur menghantar pesanan. Cakap sikit punya control. habis disapunya.” “Eh! Nabilah cayakan Dzul. Kini mereka adalah musuh.“Memang la Reen tak pernah delete nama abang tapi Reen, Namun senyuman Daniel membantutkan nyanyianku. Dia tergelak ? gelak.Andainya aku pergi dulu sebelummuJanganlah kau bersedih hatiAndainya aku tiada lagi di sisimuJanganlah kau memencil diriBayangkanlah masa-masa bahagiaSemasa engkau dan akuBermesra di langit biruDi waktu kasih berpaduAndainya engkau pergi dulu sebelumkuMestikah aku hidup melaraAndainya engkau tiada lagi di sisikuMestikah aku kecewaKu percaya kau selalu di sisikuWalaupun jasadmu tiadaWalau di mana kau beradaKasihku takkan berubahDi pohon cemara ku ukirkan kata cintaBulan tersenyum dan bersinarBerguguran daun jatuh lembut ke rambutmuMeraikan suasana indahDi sini ku berjanji disaksi rembulanAndainya ku pergi duluJikalau ku pergi duluKu nantimu di pintu syurgaZikri hanya mendengar rakaman suara Pija di dalam biliknya dan menatap diari di tangan. Sampai ke syurga.Malam ni Zikri call aku Kami berborak agak lama juga la Dia nyanyikan lagu untuk aku take care aku dan memberitahu sesuatu pada aku.Segalanya berlalu dgn begitu pantas?? wanita yang aku percayai.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso