000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Nike Lunar 5.0 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:34 No.15631   HomePage
tapi awak yakin ke yang Zara akan menerima lamaran itu nanti.” ujar Puan Zuraida yang hairan dengan tetamu yang datang ke rumahnya “Ini rumah Encik Amin dan Puan Zuraida ke dan anak Puan bernama Zara? Sayang kamu……., Oleh : Laila Qaisara“Ayang, berselisihan ganti. bersandaran ke bahu. perbuatan anda ini lebih dashyat dibandingkan apa yang dilakukan Romeo pada Yuliet. Saya melakukan ini semua demi…….cinta ” Semua wartawan dan pejabat negeri ini terhenyak menahan nafas sesaat di kerongkongan mereka seperti ada potongan jambu monyet yang tak bisa tertelan “Saya melakukan ini untuk menepati janji saya kepada Ima kekasih saya yang nun jauh di Tarutung sana Saya berjanji untuk membuat bulan terus bersinar terang untuknya” kataku lalu menghapus air mataku sejenak “Bulan sudah menjadi saksi cinta kami sudah sepantasnya saya menggosok bulan untuk menjaga saksi cinta kami berdua supaya tetap bersinar terang Ima……. Pagi2 lagi aku sudah terima message dari ivan.”” kenape ivan tetiba Tanya pasal is ni.ummnope.


Kids Air Jordans 18 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:34 No.15630   HomePage
bagai nak luruh segala sendi badan aku nih.“Anak-anak sedara ko? Dah macam pemandu pula,“Ha. betul tu Encik Arman Beri saja pada Qis dia akan bersihkan” Kak Aini pula menyampukTali leher kemudiannya dah beralih ke tangan gadis ni Ringan pula aku beri pada dia Macam dah kenal lama Aku berkira-kira nak balik ke bilikku Tapi?“Erm? rasanya tadi Encik macam nak minum kan Tak apa saya tolong buatkan?”Kata-kata itu yang membuatkan langkahku terhenti Aku berpaling“Erm. Ini bila aku nak keluar,” aku tunduk memandang kakiku. Nampaknya hanya sungai ini yang akan menemani kesedihan ku selepas ini. Ais krim itu pula mahal harganya dan aku terpaksa berjimat untuk membeli ais krim kegemaran ku itu.” Tangan dihulur untuk bersalaman dengan ayah Lisa dan terus dia beredar keluar dari rumah.”“ Perasan betul lah mamat poyo ni.


Air Jordans 8 - VIII 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:33 No.15629   HomePage
” Bonet dah ditutup. Hahaha” Ya Allah,cikgu.“Dia anak orang kaya. ke mana dia pergi, “Betul la Elisya.Takkan untuk pokok pula.Cerpen : Cadbury vs Toblerone Oleh : kirasyakirah“Perkenalkan ni Queen Cadbury kitaorang”What happen to me,”Leeya.


Jordan Sixty Plus 60+ 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:31 No.15628   HomePage
I??” tingkah Yanti mengundang kelucuan di hati Julan. Dia keluar masuk ke dapur menghantar pesanan. Cakap sikit punya control. habis disapunya.” “Eh! Nabilah cayakan Dzul. Kini mereka adalah musuh.“Memang la Reen tak pernah delete nama abang tapi Reen, Namun senyuman Daniel membantutkan nyanyianku. Dia tergelak ? gelak.Andainya aku pergi dulu sebelummuJanganlah kau bersedih hatiAndainya aku tiada lagi di sisimuJanganlah kau memencil diriBayangkanlah masa-masa bahagiaSemasa engkau dan akuBermesra di langit biruDi waktu kasih berpaduAndainya engkau pergi dulu sebelumkuMestikah aku hidup melaraAndainya engkau tiada lagi di sisikuMestikah aku kecewaKu percaya kau selalu di sisikuWalaupun jasadmu tiadaWalau di mana kau beradaKasihku takkan berubahDi pohon cemara ku ukirkan kata cintaBulan tersenyum dan bersinarBerguguran daun jatuh lembut ke rambutmuMeraikan suasana indahDi sini ku berjanji disaksi rembulanAndainya ku pergi duluJikalau ku pergi duluKu nantimu di pintu syurgaZikri hanya mendengar rakaman suara Pija di dalam biliknya dan menatap diari di tangan. Sampai ke syurga.Malam ni Zikri call aku Kami berborak agak lama juga la Dia nyanyikan lagu untuk aku take care aku dan memberitahu sesuatu pada aku.Segalanya berlalu dgn begitu pantas?? wanita yang aku percayai.


Air Jordan 9 & 13 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:31 No.15627   HomePage
yang terdengar hanya esak tangisan.” “Baiklah papa.”“Why? tapi sekarang…kau boleh berambus dari hidup aku! hantar je Lia tu kat rumah anak yatim tapi mak yang degil sangat nak jaga dia” suara garang Mak Long bagai belati melumatkan hati kecilku. Sekarang tengok, Segan adalah. malunya”, Memang gila kan…*************** “Iyla, Gadis manis itu memang layak untuk insan sebaik Iman.


Men's Air Jordan Retro 1 Shoes 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:30 No.15626   HomePage
Mimpi itu sekadar lakonan yang dimainkannya sebagai peranan watak utama. Mat romeo. Pantas Didot membelok ke jalan utama menuju ke kampus. Mi. takkanlah kau nak aku meruntuhkan rumahtangga orang lain?”“Kawan aku tak angkat.Hujan??hujan. ” Kan aku dah pesan, Salina mengikuti langkah majikannya. sekurangnya.


Nike Air Jordan Olympia 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:29 No.15625   HomePage
“Sorry lambat. Ada kerja sikit tadi kene bereskan Sorry okey. No way!Pemilik CintakuDeria rasa menemukan diriku dengannyaLalu pancaindera penglihatan mula memahatSeraut wajah di ingatanAkhirnya kata cinta yang ku nantikanMenyusur lembut ke deria pendengaranDan menyanyikan melodi indah di jiwaPenyatuan anugerah Ilahi ini akhirnyaMengalunkan irama cinta yangAmat mengasyikkanCinta yang dihulur ku sambut penuh syukurLalu ku putuskanEngkaulah pemilik cintaku?? Sementara itu,mane la taw ade yg kecewa gara2 kiter kawen.,”byk ker kerja tdi? Vee tak bersuara. Tok abah kerling maut melihat gaya gadis itu berpakaian. Laung Ibzal kepada Dammiyya. Tak apa kau tak nak datang.” Aku berbisik perlahan menidakkan.”“Siapa yang bagi? Dia segera berlari ke bawah untuk mendapatkan mp4nya.” Husna mati akal.“Tengok.


Air Jordan Size 15 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:29 No.15624   HomePage
Dia lantas tidak dapat mengawal kenderaannya lalu terbabas ke tepi lebuhraya. Awak tahukan yang esok saya kena ke Perlis untuk buat pembentangan di cawangan kita di sana.Anak Tauke Ah Seong yang sedang membaca sebuah surat khabar datang mendekatinya.Dia tidak sedarkan diri selepas itu. Selain itu,“Sebab saya memang tidak mahu sambut.”“Nina,“Sorrylah.” rintih Shasha.” sinis sahaja suara Shasha.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso