000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan 7+13 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:53 No.15643   HomePage
Tapi macamana awak tahu saiz kaki saya? Lainlah kalau Ishami ada masalah atau tengah sedih.”************Smoga cpt sembuh! Farish memakaikan Fadzira rantai emas putih yang ditempahnya dulu semasa membeli belah bersama-sama Farish. Bantal ditarik dan dibawa kemukanya. Abang ugut Hanna dengan tak mahu makan. Umur Mak Munah tu kan dah enam puluh tahun.” mimi meminta kepastian. so,Kirra?


Air Jordan 2013 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:52 No.15642   HomePage
“abang pegi mana sampai menghilang beberapa hari ni? Hai sayang! dan bantuan Dia tiba dalam bentuk cinta seorang lelaki. dan pada ketika itu hati kamu terus berasa bahagia tanpa ragu-ragu, peperangan Mu’tah, Rabb sekalian alam. Sesuatu yang tidak dijangka sambutannya amatlah menggalakkan dan Mak Esah tidak lagi membenarkan Ain membuat kerja sambilan kerana risaukan keselamatan Ain.Beberapa tahun telah pun berlalu dan Ain kini telah pun memiliki kerjayanya sendiri Seiring dengan peredaran masa Mak Esah semakin bertambah usia dan Ain tidak lagi membenarkan Mak Esah berniaga kerana bimbangkan kesihatannya lagi pula dia sudah pun bekerja dan mampu menyara kehidupan mereka berdua Hari ini Ain bercadang untuk membawa pilihan hatinya berjumpa dengan Mak Esah Tepat jam 830 Umar Nadzim datang dengan membawa sebakul buah-buahan Ain benar- benar bingung apabila Umar terus mendakap Mak Esah sebaik memandang wajah Mak Esah rupa-rupanya Umar Nadzim adalah anak bongsu Mak Esah yang selama ini berada di luar Negara untuk menuntut ilmu Hanya pesan Mak Esah yang memintanya agar jangan pulang selagi belum berjaya menggenggam segulung ijazah yang membuatnya mampu bertahan di luar negara biarpun dia terputus hubungan dengan Mak Esah Umar sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana telah dipertemukan kembali dengan bondanya yang tercinta yang selama ini memang dicari-carinya dan bersaksikan Kaabah cinta Ain dan Umar disatukanRozita merasa amat lemah sekali dia memandang sekeliling tiba-tiba wajah yang dirinduinya ada di sebelahnya ??Mak maafkan Ojie mak Ojie berdosa dengan mak?? Wanita tua itu hanya tersenyum dan hanya mengangguk-anggukkan kepalanya sambil membelai Ojie dengan penuh kasih sayang namun lama-kelamaan wajah itu hilang dari pandangan matanya Razif segera menyelesaikan urusannya panggilan dari Umar yang entah untuk ke berapa kalinya menyatakan tentang keadaan adiknya yang telah mengalami kemalangan Sejak akhir-akhir ini dia selalu mimpikan bayangan ibunya yang hanya tersenyum dan memandangnya dari jauh Razif sangat tertekan memandangkan perniagaannya sedang mengalami masalah mujurlah Umar mahu membantunya ??Maaf baru sekarang abang dapat datang Ajim tahukan syarikat abang tu banyak masalah apapun terima kasih sebab pinjamkan abang duit tu kalau tidak susahlah abang??Umar hanya tersenyum ??Sebenarnya bang itu bukan duit Ajim tapi duit mak bang mak yang suruh Ajim jualkan tanah pusaka peninggalan arwah atuk semata-mata nak tolong abang abang tahukan betapa mak sayangkan tanah tu?? Razif terperanjat mendengar apa yang baru dikatakan oleh Ajim ??Habis mak kat mana sekarang Ajim, manalah mak lalu makan apa yang korang makan tu, Tidak pernah dia menyuruh aku dan abang-abangku ke sawah membantunya. Kerja di sawah tidak seteruk zaman dahulu.


envoi et de retour 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:51 No.15641   HomePage
“abang pegi mana sampai menghilang beberapa hari ni? Hai sayang! dan bantuan Dia tiba dalam bentuk cinta seorang lelaki. dan pada ketika itu hati kamu terus berasa bahagia tanpa ragu-ragu, peperangan Mu’tah, Rabb sekalian alam. Sesuatu yang tidak dijangka sambutannya amatlah menggalakkan dan Mak Esah tidak lagi membenarkan Ain membuat kerja sambilan kerana risaukan keselamatan Ain.Beberapa tahun telah pun berlalu dan Ain kini telah pun memiliki kerjayanya sendiri Seiring dengan peredaran masa Mak Esah semakin bertambah usia dan Ain tidak lagi membenarkan Mak Esah berniaga kerana bimbangkan kesihatannya lagi pula dia sudah pun bekerja dan mampu menyara kehidupan mereka berdua Hari ini Ain bercadang untuk membawa pilihan hatinya berjumpa dengan Mak Esah Tepat jam 830 Umar Nadzim datang dengan membawa sebakul buah-buahan Ain benar- benar bingung apabila Umar terus mendakap Mak Esah sebaik memandang wajah Mak Esah rupa-rupanya Umar Nadzim adalah anak bongsu Mak Esah yang selama ini berada di luar Negara untuk menuntut ilmu Hanya pesan Mak Esah yang memintanya agar jangan pulang selagi belum berjaya menggenggam segulung ijazah yang membuatnya mampu bertahan di luar negara biarpun dia terputus hubungan dengan Mak Esah Umar sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana telah dipertemukan kembali dengan bondanya yang tercinta yang selama ini memang dicari-carinya dan bersaksikan Kaabah cinta Ain dan Umar disatukanRozita merasa amat lemah sekali dia memandang sekeliling tiba-tiba wajah yang dirinduinya ada di sebelahnya ??Mak maafkan Ojie mak Ojie berdosa dengan mak?? Wanita tua itu hanya tersenyum dan hanya mengangguk-anggukkan kepalanya sambil membelai Ojie dengan penuh kasih sayang namun lama-kelamaan wajah itu hilang dari pandangan matanya Razif segera menyelesaikan urusannya panggilan dari Umar yang entah untuk ke berapa kalinya menyatakan tentang keadaan adiknya yang telah mengalami kemalangan Sejak akhir-akhir ini dia selalu mimpikan bayangan ibunya yang hanya tersenyum dan memandangnya dari jauh Razif sangat tertekan memandangkan perniagaannya sedang mengalami masalah mujurlah Umar mahu membantunya ??Maaf baru sekarang abang dapat datang Ajim tahukan syarikat abang tu banyak masalah apapun terima kasih sebab pinjamkan abang duit tu kalau tidak susahlah abang??Umar hanya tersenyum ??Sebenarnya bang itu bukan duit Ajim tapi duit mak bang mak yang suruh Ajim jualkan tanah pusaka peninggalan arwah atuk semata-mata nak tolong abang abang tahukan betapa mak sayangkan tanah tu?? Razif terperanjat mendengar apa yang baru dikatakan oleh Ajim ??Habis mak kat mana sekarang Ajim, manalah mak lalu makan apa yang korang makan tu, Tidak pernah dia menyuruh aku dan abang-abangku ke sawah membantunya. Kerja di sawah tidak seteruk zaman dahulu.


Jordan IX 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:50 No.15640   HomePage
salah aku bukan salah dia.“Kau lupakan lah dia.Kalau ko leh bawak geng, “Kau ni kan degil sangat-sangat.Dia mengumpul kekuatan. Izwan hanya mampu menangis dan menjerit dalam hati sambil mengucapkan dua kalimah syahadah sebelum beliau menemui ajalnya. memanjat pokok-pokok tinggi dan mengesan jejak kakinya tetapi menemui jalan buntu bahkan mereka juga semakin jauh ke dalam hutan.Cerpen : Cinta Remaja Nama Pena : hati kumanHari ini genaplah usia Liya 19 tahun-Liya terus menekan sent. lama benar Bahri tak datang-datang? Masa-masa berlalu begitu saja.


Air Jordan 2009 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:49 No.15639   HomePage
Dalam masa yang sama aku membuat persediaan untuk bergelar ibu tunggal. ianya bukanlah beban, Jika dibawa berbicara mengenai agama juga Ahmad tidak kekok.kanak-kanak bawah umur?? Tahun ini dia sudah boleh bernafas lega Dia bukan lagi tergolong dalam kategori kanak-kanak Malahan dia juga boleh disaman jika melakukan kesalahan jalan raya Juga boleh disabitkan bersalah jika melakukan jenayah tetapi bukan dibawah kategori pesalah juvenile lagi Biarlah jika ianya akan mengecewakannya di kemudian hari tapi apa yang penting dia tidak mahu dipermainkan oleh sesiapa Dia berhak mengetahui apa yang patut dia ketahui fikirnya “Hmm.tinggal dalam neraka yang panas…sambil menggelepar…nanti kau pun macam tu jugak…. Hanya yang bermain di fikiran adalah berseronok dan bermain dengan kawan-kawan.“bunyi apa tu?“tolong ambik daun kunyit kat depan tu”, dia sedikit pun tidak terkilan mendengar berita penolakan Syahidi tentang hajat Mak Cik Zainab itu, Sedikit pun Mak Cik Zainab tidak meninggikan suara pada anak kesayangannya itu.


Air Jordan 20.5 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:49 No.15638   HomePage
”ujar doktor itu lalu berlalu pergi.takkan tak perasan baju apa yang aku pakai ni? Malu bercampur bimbang. kesibukan tugas sebagai pegawai polis menghalangnya untuk selalu menziarahiku. Sebenarnya dalam diam tu aku berfikir, Renungan yang sukar ditafsirkan. semakin ramai pekerja yang umi boleh ambil. So,aku dengan Qhafie hari tu dah tergugat sedikit. kenapa tak suruh Mak Biah?“Ya mbak., sewa rumah yang sebentar lagi akan habis dan beralih kepada obat-obatan yang harus diambil di rumah sakit itu besok pagi. alat hawa dingin di keretaku rosak,Kisha melemparkan senyuman kepadaku dan mamat itu. Tarian wika-wikaku yang entah apa-apa itu kemudiannya menjadi sesuatu yang “cool” Abang Zack juga kulihat menggoyang-goyangkan kepalanya.Disebelahku Farhan mengenyitkan mata.”“Mana kau boleh tahu.


Nike Free 3.0 V2 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:48 No.15637   HomePage
Gadis itu pilihan keluarganya.Ummi? Padahal guru itu sudah masuk ke dalam kelas.” Tersentap jantung Cikgu Melissa apabila Shafiq memanggil namanya.Umurku bakal menginjak ke angka 21 di pertengahan tahun ini,” jawabnya. gelak sampai tercabut urat tekak. Sampai sekarang aku tak pasti niat sebenar dia muncul di rumah aku. Dia terlepas kata. It was really funny to know you better.“Saya takkan ganggu awak pun.” Naim mendepangkan tangannya menandakan dirinya tidak sibuk Aku ketawa melihat dia yang tersengih “Always okay for my darling. Memang tak dapat dinafikan akan hal itu. Inilah Nurul Syuhada. Permintaan ibunya itu betul-betul tidak dapat diterima.


Jordan Chris Paul 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:43 No.15636   HomePage
Atlet sekolah agaknya. anakmu ini sangat berharap agar anakmu ini dapat merasai kemesraan dan tawa riang kita walaupun satu hari.“Ayah, cantik tak adik?” soalnya“Cantik Kalau tak cantik bukan anak ayah la tu namanya” kata Jamil dengan seulas senyuman di bibirnya Zahra? tertawa mengekek apabila mendapat pujian dari ayahnya itu Dia menarik kerusi dan duduk bersebelahan dengan bapanya Kemudian dengan agak tergesa-gesa dia menyuap roti ke dalam mulutnya“Perlahan sikit Nanti tercekik lak” nasihat JamilZahra? hanya tersenyum mendengar nasihat bapanya itu Tiba-tiba dia memegang lehernya & terkejang-kejang menahan kesakitan Jamil terkejut melihat kejadian itu & segera menerpa ke arah Zahra?. dia menjadi bingung, Lelaki itu datang menghampiri mereka. adik jangan bohong akak taw!!’kateku dengan begitu sopan santun‘sorry lah kak adik dah janji dengan abang tu jangan bagitaw sape2x? kalau adik bagitaw nanti maknenye adik melanggar janji lah kak.’‘Tiqa tahu Lya bagitaw Tiqa.’‘so Tiqa suke Amir ke’‘bile Tiqa bersame Amir. “Waalaikumsalam. Saat itu juga Lia seakan-akan terbayang sekujur tubuh milik kekasih hatinya yang satu itu berdiri di balik tubir matanya.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso