000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan Flight 45 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:56 No.15647   HomePage
Nasib baik,tempat??Hanna tu sukakan Fir.tentu dia jealous dgn awk” Ailin meletakan tangannya ke atas bahu Ash dgn pantas Ash menepis tangan tersebut“takkanla.tapi, “It??s ok,kena la ngan rupanya tu. Perancis, peguam, Irfan tak boleh bekerja bawah orang lain…Lebih-lebih lagi bekerja dengan papa…” Irfan berseloroh. Memikirkan apa yang telah berlaku pada dirinya sejak kebelakangan ini.


Nike Air Jordan 20.5 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:55 No.15646   HomePage
”“tu”sambil menunding jari ke belakangku.“Mama!!”“haa. bugus lar 2.” kata Amir tersekat-sekat. “Ma…….apa dia?malu la.”“Yang ko ni nak malu pehal pulakCakap laki takkan malu Gentleman la sikitkalau tak camne ko nak tackle dia.doc” sapaku. Aku dah buntu memujuk anak ku ini. Kau lah penawar dalam keluarga ni dan kau juga boleh jadi racun.aku akan keseorangan lagi” bisik hati affiena.


Jordan OL'School III 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:54 No.15645   HomePage
Encik Qaisy beritahula saya berapa yang perlu saya bayar,Jauh benar khayalan aku sehingga aku tidak sedar kami telah sampai di sebuah cafe. Sekarang, Depan mamat-mamat nih la, Cepat-cepat Alia mengeluarkan sapu tangan dari beg galas.” Mesej daripada Valerie membuat senyumnya terukir manis.“jom” balas Fit dan Peah serentak.“Weyh Lan, walau apa pun yang berlaku,Malu la weh kalau dia tau.tidak!!!!!Tapi sekarang aku dah ada masalah baru.masuklah,ada pun! dan sudah dua hari juga dia tidak keluar makan. “Ni hah, Di hospital Dilla tidak senang duduk.


Nike Air Force 1 Lebron James 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:53 No.15644   HomePage
Sekiranya asas kukuh maka tiada masalah untuk mempelajari apa jua ilmu di dalam bahasa asing. Ia menimbulkan syak wasangka yang bukan-bukan terhadap Murad. Aku tidak tahu sejak akhir-akhir ini, serta ada yang memberi reaksi simpati.Hana yang aku sayangi, sebab aku tahu kau hanya bergurau. Melilau mataku mencari di segenap penjuru bilik. Namun,” “Terima kasih, ‘Maafkan saya Damiya.


Jordan 7+13 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:53 No.15643   HomePage
Tapi macamana awak tahu saiz kaki saya? Lainlah kalau Ishami ada masalah atau tengah sedih.”************Smoga cpt sembuh! Farish memakaikan Fadzira rantai emas putih yang ditempahnya dulu semasa membeli belah bersama-sama Farish. Bantal ditarik dan dibawa kemukanya. Abang ugut Hanna dengan tak mahu makan. Umur Mak Munah tu kan dah enam puluh tahun.” mimi meminta kepastian. so,Kirra?


Air Jordan 2013 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:52 No.15642   HomePage
“abang pegi mana sampai menghilang beberapa hari ni? Hai sayang! dan bantuan Dia tiba dalam bentuk cinta seorang lelaki. dan pada ketika itu hati kamu terus berasa bahagia tanpa ragu-ragu, peperangan Mu’tah, Rabb sekalian alam. Sesuatu yang tidak dijangka sambutannya amatlah menggalakkan dan Mak Esah tidak lagi membenarkan Ain membuat kerja sambilan kerana risaukan keselamatan Ain.Beberapa tahun telah pun berlalu dan Ain kini telah pun memiliki kerjayanya sendiri Seiring dengan peredaran masa Mak Esah semakin bertambah usia dan Ain tidak lagi membenarkan Mak Esah berniaga kerana bimbangkan kesihatannya lagi pula dia sudah pun bekerja dan mampu menyara kehidupan mereka berdua Hari ini Ain bercadang untuk membawa pilihan hatinya berjumpa dengan Mak Esah Tepat jam 830 Umar Nadzim datang dengan membawa sebakul buah-buahan Ain benar- benar bingung apabila Umar terus mendakap Mak Esah sebaik memandang wajah Mak Esah rupa-rupanya Umar Nadzim adalah anak bongsu Mak Esah yang selama ini berada di luar Negara untuk menuntut ilmu Hanya pesan Mak Esah yang memintanya agar jangan pulang selagi belum berjaya menggenggam segulung ijazah yang membuatnya mampu bertahan di luar negara biarpun dia terputus hubungan dengan Mak Esah Umar sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana telah dipertemukan kembali dengan bondanya yang tercinta yang selama ini memang dicari-carinya dan bersaksikan Kaabah cinta Ain dan Umar disatukanRozita merasa amat lemah sekali dia memandang sekeliling tiba-tiba wajah yang dirinduinya ada di sebelahnya ??Mak maafkan Ojie mak Ojie berdosa dengan mak?? Wanita tua itu hanya tersenyum dan hanya mengangguk-anggukkan kepalanya sambil membelai Ojie dengan penuh kasih sayang namun lama-kelamaan wajah itu hilang dari pandangan matanya Razif segera menyelesaikan urusannya panggilan dari Umar yang entah untuk ke berapa kalinya menyatakan tentang keadaan adiknya yang telah mengalami kemalangan Sejak akhir-akhir ini dia selalu mimpikan bayangan ibunya yang hanya tersenyum dan memandangnya dari jauh Razif sangat tertekan memandangkan perniagaannya sedang mengalami masalah mujurlah Umar mahu membantunya ??Maaf baru sekarang abang dapat datang Ajim tahukan syarikat abang tu banyak masalah apapun terima kasih sebab pinjamkan abang duit tu kalau tidak susahlah abang??Umar hanya tersenyum ??Sebenarnya bang itu bukan duit Ajim tapi duit mak bang mak yang suruh Ajim jualkan tanah pusaka peninggalan arwah atuk semata-mata nak tolong abang abang tahukan betapa mak sayangkan tanah tu?? Razif terperanjat mendengar apa yang baru dikatakan oleh Ajim ??Habis mak kat mana sekarang Ajim, manalah mak lalu makan apa yang korang makan tu, Tidak pernah dia menyuruh aku dan abang-abangku ke sawah membantunya. Kerja di sawah tidak seteruk zaman dahulu.


envoi et de retour 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:51 No.15641   HomePage
“abang pegi mana sampai menghilang beberapa hari ni? Hai sayang! dan bantuan Dia tiba dalam bentuk cinta seorang lelaki. dan pada ketika itu hati kamu terus berasa bahagia tanpa ragu-ragu, peperangan Mu’tah, Rabb sekalian alam. Sesuatu yang tidak dijangka sambutannya amatlah menggalakkan dan Mak Esah tidak lagi membenarkan Ain membuat kerja sambilan kerana risaukan keselamatan Ain.Beberapa tahun telah pun berlalu dan Ain kini telah pun memiliki kerjayanya sendiri Seiring dengan peredaran masa Mak Esah semakin bertambah usia dan Ain tidak lagi membenarkan Mak Esah berniaga kerana bimbangkan kesihatannya lagi pula dia sudah pun bekerja dan mampu menyara kehidupan mereka berdua Hari ini Ain bercadang untuk membawa pilihan hatinya berjumpa dengan Mak Esah Tepat jam 830 Umar Nadzim datang dengan membawa sebakul buah-buahan Ain benar- benar bingung apabila Umar terus mendakap Mak Esah sebaik memandang wajah Mak Esah rupa-rupanya Umar Nadzim adalah anak bongsu Mak Esah yang selama ini berada di luar Negara untuk menuntut ilmu Hanya pesan Mak Esah yang memintanya agar jangan pulang selagi belum berjaya menggenggam segulung ijazah yang membuatnya mampu bertahan di luar negara biarpun dia terputus hubungan dengan Mak Esah Umar sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana telah dipertemukan kembali dengan bondanya yang tercinta yang selama ini memang dicari-carinya dan bersaksikan Kaabah cinta Ain dan Umar disatukanRozita merasa amat lemah sekali dia memandang sekeliling tiba-tiba wajah yang dirinduinya ada di sebelahnya ??Mak maafkan Ojie mak Ojie berdosa dengan mak?? Wanita tua itu hanya tersenyum dan hanya mengangguk-anggukkan kepalanya sambil membelai Ojie dengan penuh kasih sayang namun lama-kelamaan wajah itu hilang dari pandangan matanya Razif segera menyelesaikan urusannya panggilan dari Umar yang entah untuk ke berapa kalinya menyatakan tentang keadaan adiknya yang telah mengalami kemalangan Sejak akhir-akhir ini dia selalu mimpikan bayangan ibunya yang hanya tersenyum dan memandangnya dari jauh Razif sangat tertekan memandangkan perniagaannya sedang mengalami masalah mujurlah Umar mahu membantunya ??Maaf baru sekarang abang dapat datang Ajim tahukan syarikat abang tu banyak masalah apapun terima kasih sebab pinjamkan abang duit tu kalau tidak susahlah abang??Umar hanya tersenyum ??Sebenarnya bang itu bukan duit Ajim tapi duit mak bang mak yang suruh Ajim jualkan tanah pusaka peninggalan arwah atuk semata-mata nak tolong abang abang tahukan betapa mak sayangkan tanah tu?? Razif terperanjat mendengar apa yang baru dikatakan oleh Ajim ??Habis mak kat mana sekarang Ajim, manalah mak lalu makan apa yang korang makan tu, Tidak pernah dia menyuruh aku dan abang-abangku ke sawah membantunya. Kerja di sawah tidak seteruk zaman dahulu.


Jordan IX 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:50 No.15640   HomePage
salah aku bukan salah dia.“Kau lupakan lah dia.Kalau ko leh bawak geng, “Kau ni kan degil sangat-sangat.Dia mengumpul kekuatan. Izwan hanya mampu menangis dan menjerit dalam hati sambil mengucapkan dua kalimah syahadah sebelum beliau menemui ajalnya. memanjat pokok-pokok tinggi dan mengesan jejak kakinya tetapi menemui jalan buntu bahkan mereka juga semakin jauh ke dalam hutan.Cerpen : Cinta Remaja Nama Pena : hati kumanHari ini genaplah usia Liya 19 tahun-Liya terus menekan sent. lama benar Bahri tak datang-datang? Masa-masa berlalu begitu saja.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso