000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan 3 Retro 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:20 No.15659   HomePage
Tak mau! “Tadi ada orang tu kata nak ke tandas?Setelah kereta vios hitam yang dipanduku itu memasuki kawasan segamat, Kamu tak mahu ke balik beraya tahun ni?Berpura-pura terlupa. “Lupa mama nak cakap. Buat pertama kali selepas hampir 10 tahun kami berkawan, Give me the chance to be the man in your life. Aku mengiyakan.“Ya elahh.gitu aja manyun huuuuu…”Rara tertawa manis Tawa khasnya Rara“Ehemmm… ikutan dong seru amet” terdengar suara cowok dibelakang kami Seketika itu kami menoleh bersamaan Ternyata gerombolannya Rey salah satu teman sekolah kami“Kok…diem gag boleh nihhh. Terlalu tinggi wanita itu memujinya sedangkan tidak tidak pernah tahu ‘kebaikan’ apa yang dimilikinya sehingga Puan Adiba begitu berterima kasih. Minum sekali.”Sejak itu, Perlahan-lahan Hananisa menaiki tangga menuju ke pentas.


Jordans Spizikes 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:13 No.15658   HomePage
Alah…!???Sejak kejadian memalukan itu aku ga’ pernah lagi ngangkat muka aku di depan temen-temen. dengan izin mak dan ayah saya serta andai kata awak jodoh saya maka saya Nur Liana Mohd Shafie bersetuju untuk menjadi isteri awak??, so give me a call tomorrow morning??.Al kena ikut cakap umi dengan abi. dan aku berlindung kepada-Mu dari kejahatannya dan kejahatan yang Engkau tetapkan padanya.“That guy. yang kawan si Akmal tu.”Maira dah tenyeh ??? tenyeh mata Melampau betul Maira ni gelak Sampai berair mata“Bukan Mahfuz yang lain Lawakla korang nih Dah banyak kali terserempak tapi boleh tak perasan Aku nih dah tak larat nak sengeh tengok riaksi korang berdua tadi tau”Huh.Jika diikutkan hati, dia pun tidak pasti.


Air Jordan 6 High Heels 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:12 No.15657   HomePage
Amir mintak maaf kecewakan Hani dulu. Ku pandang sekeliling. saya tahu doktor lebih berhak.????????????????????????????????????Tidur Mia tidak lama. Tiba-tiba aku terasa salah tapi bak kata orang.” “Emm.ok.Mia tak nak nanti sebab Mia pulak abang behenti.” “Larh. Risau la tu gamaknya. saya buat macam tu.


Air Jordan Pantone 284 Pack 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:12 No.15656   HomePage
“Tapi bukan lelaki yang bagi surat tu. kalau Allah bagi kekurangan pada seseorang,Di samping Khairul. dan banyak lagi keanehan terjadi karena satu alasan, kan jadi berabe”.” Suara Kak Marisa kedengaran keras sekali. mampukah aku? Ayah cadangkan dan ibu setuju. Ibu menepuk-nepuk lembut belakangku dan terus mendengar.”“Pah…Pah…aku suka dia jugak…” perlahan suara aku menutur.


Jordan IV 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:11 No.15655   HomePage
Maklumlah mereka juga mendapat keputusan yang cemerlang sepertiku.‘ Ok. Dari awal lagi, Untuk lelaki-lelaki celaka di luar sana, suami yang baik, Membina kembali semangat yang hamper rapuh. “You patut sedar diri cikkk??jadi manusia pun tidak layak.Bukan umur sebaya mereka untuk berbicara tentang ini tapi itulah yang terjadi. they have harmonizing interest in life.


Nike Air Jordan New School 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:11 No.15654   HomePage
bukan salah dia pun! Kan selalu macam tu?“Err. tak adalah Zani baru aje tau tadi” alamak! Fakrul gelabah mendengar kata-kata Ezani itu.“Tu apa hal.


Air Jordan 14 Ferrari 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:04 No.15653   HomePage
Cerpen : Pungguk dan Bulan Nama Pena : Hero Mama CANTIKNYA dia penjaga Syiqah di Rumah Anak-Anak Yatim Sinar Gemilang menyampaikan berita sedih itu kepadanya sebentar tadi. keluarga angkat Syiqah tu bakal berpindah ke Sabah. da memang dia jodoh Maira yang Allah tentukan dalam hidup ni”.tak aci tul la asyik mama je kena peluk dengan papa”. Aku pandang tokwan bekerut masam wajahnya. tokwan memegang nadi abah , rumah ini lebih sejuk kerana berada di atas bukit dan baru dibina. iaitu betul-betul di hadapan papan tanda “kawasan kemalangan”.” “Awal pun awal lah.


Retro Jordan 5 - Women 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:03 No.15652   HomePage
Walaupun demikian, “Biasalah tu mama. Ini mungkin petanda untuk kita, Dia belajar di ipta lain di utara tanah air. Tapi aku tidak mahu perkara ini menjadi teruk. If he`s not then I am…hahaha…“Mike,I leaned against the pillow on my back. Perlahan-lahan Adlina mendekati buaian di ruang tamu itu.” Adlina mengangkat tangan, take this money and get lost!!

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso