000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan IV 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:11 No.15655   HomePage
Maklumlah mereka juga mendapat keputusan yang cemerlang sepertiku.‘ Ok. Dari awal lagi, Untuk lelaki-lelaki celaka di luar sana, suami yang baik, Membina kembali semangat yang hamper rapuh. “You patut sedar diri cikkk??jadi manusia pun tidak layak.Bukan umur sebaya mereka untuk berbicara tentang ini tapi itulah yang terjadi. they have harmonizing interest in life.


Nike Air Jordan New School 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:11 No.15654   HomePage
bukan salah dia pun! Kan selalu macam tu?“Err. tak adalah Zani baru aje tau tadi” alamak! Fakrul gelabah mendengar kata-kata Ezani itu.“Tu apa hal.


Air Jordan 14 Ferrari 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:04 No.15653   HomePage
Cerpen : Pungguk dan Bulan Nama Pena : Hero Mama CANTIKNYA dia penjaga Syiqah di Rumah Anak-Anak Yatim Sinar Gemilang menyampaikan berita sedih itu kepadanya sebentar tadi. keluarga angkat Syiqah tu bakal berpindah ke Sabah. da memang dia jodoh Maira yang Allah tentukan dalam hidup ni”.tak aci tul la asyik mama je kena peluk dengan papa”. Aku pandang tokwan bekerut masam wajahnya. tokwan memegang nadi abah , rumah ini lebih sejuk kerana berada di atas bukit dan baru dibina. iaitu betul-betul di hadapan papan tanda “kawasan kemalangan”.” “Awal pun awal lah.


Retro Jordan 5 - Women 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:03 No.15652   HomePage
Walaupun demikian, “Biasalah tu mama. Ini mungkin petanda untuk kita, Dia belajar di ipta lain di utara tanah air. Tapi aku tidak mahu perkara ini menjadi teruk. If he`s not then I am…hahaha…“Mike,I leaned against the pillow on my back. Perlahan-lahan Adlina mendekati buaian di ruang tamu itu.” Adlina mengangkat tangan, take this money and get lost!!


Nike Air Max 95 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:03 No.15651   HomePage
Widad mencebik.”Serta merta Widad menoleh. masa makan tak boleh minum. tidaklah makan terlalu banyak. Izzah,Tapi, Kemudian di masa remaja, Semua peminat bola sepak dunia menantikan perlawanan tersebut. my beloved Ms. tapi hari ini kerana awak lambat 2 minit.


Air Jordan 1 Femme 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:02 No.15650   HomePage
Dia semakin sukar untuk mengerti. Siapa lagi kalau bukan Mr. Alfi mengetap bibir. Dia melangkah keluar.?Iqbal buat apa kat rumah saya ni.? Kawasan ini sememangnya sinonim dengan kes ragut. Dia harus membantu memulihkan ingatan Mahirah. akhirnya Mahirah sedar.” Kurang gula punya Adam.” Emm.okey. Nita.


Jordan AJF 5 Shoes 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:02 No.15649   HomePage
Dia tersenyum lagi.”muke alina memerah.biar betik mamat nie.”when i with u.i felt wonder. Zara tak kisah. Lelaki bukan seorang di muka buki ini. Tapi aku pendam sahaja kerana aku sayang persahabatan ku dengan Nina. bahagia bak pasangan suami isteri yang baru berkahwin. apa yang aku merepek ni???WHAT??? Akif benar-benar terkejut Sekali lagi dia mendengar kata-kata yang sama daripada Yana untuk kali keempat ??Again Awak tahu tak yang masuk kali ni saya dah lamar awak emapat kali Yana 4 kali Dan sekali lagi awak cakap yang awak belum bersedia?? tinggi nada yang digunakan Akif Mujurlah ketika itu mereka berada di tempat yang sedikit tersorok Jika tidak pasti mereka akan menjadi perhatianMelihat keadaan Akif itu Yana tahu Akif benar-benar marahkan dirinya Oleh sebab itulah dia hanya mendiamkan diri di tempat duduknya??Please Yana Tell me the truth Kenapa awak buat saya macam ni????Sa.Aku kembali mengatur langkah.


Air Jordan True Flight 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 07:56 No.15648   HomePage
” Buntang mataku mendengar gurauannya.Dia menyandarkan badan pada pintu.Keluhan dilepaskan.Erm… mama mengata Liya nampak nyer.Datin Aida memang suka dekat Alisya, Hari ni ada apa-apa rancangan ke? Takde apa-apa. bagai tiada harapan lagi untuk mengejar cita-citanya. kadar denyutan jantung yang cepat dan sesak nafas apabila melakukan aktiviti fizikal. Zura tidur bertemankan air mata.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso