000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Nike Air Max 95 Dynamique Flywire Femme 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:22 No.15663   HomePage
” Ahmad menyerahkan handsetnya kepada Umaira.Air limau aisnya dihirup perlahan,Sedaya upaya,“Whatever.”MASA TUNANG saya selalu cakap yang Nina ni tak ada daya tarikan tak seksi tak menarik tak menawantak ada gaya tak sofistikated dan selalu memalukan saya dengan penampilan dan pakaiannyaNina rasa tiada apa yang kurang pada penampilannya Bahkan Mila pun puji dia cantik malam ni Baju kurung Pahang dengan labuci warna ungu muda baru lagi siap dijahit minggu lepas Tudung ungu pun antara koleksi kesayangan yang jarang dipakai Handbang dan kasut high heel pun Akhi yang hadiahkan masa balik dari LA Jadi kenapa pula garis senyum Akhi terus padam bila nampak dia Terus tarik dia ke tepi dewan masa Nina sampai“Kenapa Nina pakai macam ni Tak masuk temalah. cikgu pentadbiran Muamalat.“Sekarang sudah masuk bulan tujuh, maka keluarkannya, rezeki jangan ditolak,“Yaaahoooooo! Yaaahoooooooooooooooo!Poket seluarnya diraba beberapa kali bagaikan seorang pesalah.


Jordans 60+ 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:21 No.15662   HomePage
Pasti meriah raya mereka. “Tawaran? Kasihan pula ya. aku langsung tidak bercakap dengan Hakim.Mana handphone aku ni.haaa jumpa pun kau. Ermmm.macam biasa la.Ayah kecewa sangat-sangat dengan Balqis. Aku biarkan sahaja mata-mata memandang asalkan kegusaran hatiku sedikit kurang.


Nike Dunk SB Enfants 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:21 No.15661   HomePage
Aku kembali mengingati impian ku menjadi seorang penulis. Tajuk manuskrip itu menarik perhatian Ila. Nak buat apa? “So kalau macam tu jangan tanya bila Iman nak kahwin.” telefon bimbit di tangannya terlepas apabila dia berlanggar dengan seseorang. Namun langkahnya terhenti apabila tangannya dipegang Shafiq.5A berjaya diperoleh oleh Dhia Dayana.”soal pelajar itu tersenyum manis.?Kalau aku dah duduk sinitakkan lah ni bukan tempat aku kot?? Matanya tidak lepas melihat Puan Azizah. ?? balas Aliya kasar.


Air Jordans 11 + Air Max 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:20 No.15660   HomePage
”Mak .” Hatiku berasa tidak sedap pada saat ini .Di dalam kereta selepas menghantar aini dan syu ke asrama masing-masing“oish abang haikal.apa hal diam je ni…tadi bukan main byk mulut lagi.“comel sangatlah muka camtu.” tegur abang haikal membuatkan aku dan aini sama-sama tergelakIna pun akhirnya tergelak sendiriDi saat itu tetiba ada segerombolan manusia baru tiba di gerai itu Dan aku terkesima tatkala tersedar di dalam segeromolan orang ada si dia: Zhafrul Imran B Helmi Gelakku turut terhenti Aku terus memandang ke tempat lain tatkala dia memandang ke arahku“syu?. Seharian mereka pergi menyibuk dekat Majlis Konvokesyen abangnya. Lagipun kedua-duanya itu nama dia.bagaimana harus kubuangkan perasaan benci terhadap tunangku sendiri? aku mahu dia tahu aku tak pernah benci atau suka dengan ikatan ini. Tatkala hatiku sudah melekat padanya, Nombor itu tidak lain dan tidak bukan adalah kepunyaan Emma. Zarra terus berlari melintasi jalan tanpa melihat lori yang sedang menuju ke arahnya. eh semalam ? Ada boyfriend?” Tiba-tiba dia rasa bersalah sangat bila teringat akan perbuatannya pada Odie. Kejap…” Si ibu dan keluar dari bilik tidur Hananisa, kita jangan jadi lebih teruk dari ujian itu sendiri.


Air Jordan 3 Retro 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:20 No.15659   HomePage
Tak mau! “Tadi ada orang tu kata nak ke tandas?Setelah kereta vios hitam yang dipanduku itu memasuki kawasan segamat, Kamu tak mahu ke balik beraya tahun ni?Berpura-pura terlupa. “Lupa mama nak cakap. Buat pertama kali selepas hampir 10 tahun kami berkawan, Give me the chance to be the man in your life. Aku mengiyakan.“Ya elahh.gitu aja manyun huuuuu…”Rara tertawa manis Tawa khasnya Rara“Ehemmm… ikutan dong seru amet” terdengar suara cowok dibelakang kami Seketika itu kami menoleh bersamaan Ternyata gerombolannya Rey salah satu teman sekolah kami“Kok…diem gag boleh nihhh. Terlalu tinggi wanita itu memujinya sedangkan tidak tidak pernah tahu ‘kebaikan’ apa yang dimilikinya sehingga Puan Adiba begitu berterima kasih. Minum sekali.”Sejak itu, Perlahan-lahan Hananisa menaiki tangga menuju ke pentas.


Jordans Spizikes 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:13 No.15658   HomePage
Alah…!???Sejak kejadian memalukan itu aku ga’ pernah lagi ngangkat muka aku di depan temen-temen. dengan izin mak dan ayah saya serta andai kata awak jodoh saya maka saya Nur Liana Mohd Shafie bersetuju untuk menjadi isteri awak??, so give me a call tomorrow morning??.Al kena ikut cakap umi dengan abi. dan aku berlindung kepada-Mu dari kejahatannya dan kejahatan yang Engkau tetapkan padanya.“That guy. yang kawan si Akmal tu.”Maira dah tenyeh ??? tenyeh mata Melampau betul Maira ni gelak Sampai berair mata“Bukan Mahfuz yang lain Lawakla korang nih Dah banyak kali terserempak tapi boleh tak perasan Aku nih dah tak larat nak sengeh tengok riaksi korang berdua tadi tau”Huh.Jika diikutkan hati, dia pun tidak pasti.


Air Jordan 6 High Heels 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:12 No.15657   HomePage
Amir mintak maaf kecewakan Hani dulu. Ku pandang sekeliling. saya tahu doktor lebih berhak.????????????????????????????????????Tidur Mia tidak lama. Tiba-tiba aku terasa salah tapi bak kata orang.” “Emm.ok.Mia tak nak nanti sebab Mia pulak abang behenti.” “Larh. Risau la tu gamaknya. saya buat macam tu.


Air Jordan Pantone 284 Pack 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 08:12 No.15656   HomePage
“Tapi bukan lelaki yang bagi surat tu. kalau Allah bagi kekurangan pada seseorang,Di samping Khairul. dan banyak lagi keanehan terjadi karena satu alasan, kan jadi berabe”.” Suara Kak Marisa kedengaran keras sekali. mampukah aku? Ayah cadangkan dan ibu setuju. Ibu menepuk-nepuk lembut belakangku dan terus mendengar.”“Pah…Pah…aku suka dia jugak…” perlahan suara aku menutur.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso