000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan CP3 & J8 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:26 No.15671   HomePage
itulah masanya Zalia seringkali melihat mak cik tua mengemas-ngemas tempat jualannya. Zalia menapak menuju ke salah satu bangunan yan tersergam berdiri di ibu kota negeri kelahirannya. “Ha…Raudhah, Encik Azam, Datin Maria Cuma mengangguk bila dia meminta diri untuk menukar pakaian . ” Kenapa ? Bibirku tersenyum.” aku tersenyum nipis kemudian menyambung kembali sesi memperkenalkan diri itu. “Rin. Kalau macam ni la memang cantik anak-anak kau nanti. Kalau tak.Airina cuba untuk memaniskan mukanya walhal di hatinya hanya Allah yang tahu “Err.


Air Pippen 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:25 No.15670   HomePage
pasti akan menghasilkan cinta Allah. bahkan bertambah-tambah nikmat Tuhan. harap-harap semuanya berada dalam keadaan yang baik-baik belaka. mengikut ketetapan yang telah ditentukan waktunya. Senyuman terukir di bibirnya. dia melihat Zaza sudah pun sampai dengan senyuman terukir di bibirnya. Nasib baik ada orang datang membela.” “Aku minta kali ini saja kau raikan aku.Biar betul mamat ni?“Alyaa.


Air Jordan Aero Mania(Men) 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:25 No.15669   HomePage
Agak janggal juga kerana sebelum ini ahli keluarga dan teman- temannya biasa memanggilnya Qeisha. Penat tahu jadi orang gaji! dia perlu meluahkan perasaannya yang sakit itu supaya tidak menjadi barah di dalam jiwa. Kedai Buku Banyak sesak dengan pelanggan.sedih dengan apa yang baru berlaku kepadanya.”Ya abang selalu jumpa saya secara senyap-senyap kerana dia tidak mahu dilihat ayah”seketika kemudian Aiman dan Aina masuk ke dalam wad.” soal haiqal bangga. muka kau masa tu memang kelakar.” haiqal ketawa besar seolah-olah dia sedang membayangkan muka aku seperti di dalam gambar yang dilihatnya itu Berapi je hati aku “suka kau kan.awak juga sudah selesai kuliah serta sudah menjadi sarjana akuntansi serta kamu udah mulai bekerja di kantor ayah…”kata ayah sambil menyendok sarapan paginya sambil menatapku dengan tatapan serius. 2 bulan setelah penandatanganan surat kontrak.Baru dua jam aku pergi,Kemudian mengangguk-angguk.


Air Jordan 14 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:24 No.15668   HomePage
Nak kuar dengan Eddy lagi. Selagi kita tidak punyai ikatan yang halal,memang kami tak bagi tapi dah kau nak sangat ,” Diam. Lukman!Kereta dihentikan dihadapan sebuah rumah teres 2 tingkat.Tiit.tiit???“Satu benda je aku suka dengan kembar aku yang seorang ni. Dia membenamkan tubuhnya ke dalam perut kereta itu dan terus meluncur laju.bagaikan satu detik permulaan bagi mereka. apa perlu lagi Amar ke mari?“O,“Are you going home this coming holiday? “Hei.


Air Jordan 1 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:24 No.15667   HomePage
Aku hanya diam.”Aku yang masih lagi tergamam semakin hairan.Ps: Saya tak kisah jika awak pakai baju ungu setiap hari”HaikalKedua-duanya tersenyum di hadapan komputer riba masing-masing.30 petang. Tapi sekali lagi mereka terkejut. meninggalkan dia kembali seperti mana dia suatu ketika dahulu. Kita da sampai kat dewan kuliah ni” ajak Hana yang dari tadi hanya memerhati Dina. Lalu dicapai telefon tangan di dalam beg kuliahnya. Tak apalah. ” Hrm??Biarkan cinta yang menuntunmu kembali. menjadi tempat pertama perjalanan wisataku di Bali. betapa Tuhan tidak berhenti menguji. saudara memperoleh teka bahawa itu juga borneo bus Hino yang dikehendaki Nur.Sebelah saya memang Fieqa,saya yang panggil dulu, Yalah nanti saya fikirkan.Cerpen : Cahaya yang Hilang Nama Pena : bungasakura“Ibu Dia mengambil tanganku lantas mengucupnya. Seketika kemudian Kelvin tiba.


Air Pippen 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:24 No.15666   HomePage
kita orang dah rapat sangat.aku dimasukkan kedalam kelas Sains Tulen.Dia sihat dia cakap InsyAllah next week di balik.berkerjaya dan paling penting menyayangi anaknya itu. Adalia sudah tersedak. Siapa sangka wanita yang bijak bergaya seperti Adalia itu juga mempunyai ilmu agama yang tinggi setanding dengan ustaz ataupun ustazah cuma Adalia tidak terlalu mempamerkan ilmunya itu melalui pakaian yang dipakainya.Dia menghantar ‘salam’ kepadaku.Bulan dan bintang tidak kelihatan malam itu. Bukannya lama lagi pun.” Alhamdulillah.


Air Jordan 9 & 14 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:23 No.15665   HomePage
Serahkan saja kepada Allah. 15 minit lagi azan Maghrib akan berkemundang. Bulan depan saya kena masuk hospital balik, Tak tahu nak kata apa. “korang rase hari ni mak cik dema(dewan makan) masak ape eh? masih tiada seorang cikgu yang jaga,Malam itu, yeke?”aku mempelawa Husrizal kerana aku tahu ibu bapanya tiada di rumah. Medal yang diperolehinya daripada pertandingan bola keranjang peringkat negeri.


Jordans For Sale 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:23 No.15664   HomePage
Aku lihat air muka Marqonah berubah.” Dia mengambil tisu sebelum mengelap bibirnya. tak payah lah aku intro kat kau ye…” Haziq menarik kerusi untuk Efina. Dia cuba mengukir senyuman. “Semasa awak pengsan kira-kira setahun yang lalu, Timbul satu perasaan aneh yang tak dapat dibendung dalam dirinya-cinta.” kata Salwa sambil mematikan lampu kecil di sebelah katilnya. Kemudian, Tidak la dia terlalu penat sangat kerana kereta itu bergear auto .” Dengan muka yang tidak bersalah aku menjawab .

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso