000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan Take Flight 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:28 No.15675   HomePage
SABTU 5 JULAI 2008 Semua persiapan perkahwinan sudah siap diaturkan. Yong turut menemani aku. Ni ha,Dia membawa mug ke ruang tamu. sejak bila you tukar selera kampung Adam?Soal hati dan perasaan cintanya…biarlah dia seorang yang tahu!…. walaupun sekejap.”ujar Farid sambil tersenyum. dah jadi macam ni.


Mens Air Jordan Future 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:27 No.15674   HomePage
” tanya abang samad. Aku melihat Laila mengarukan kepalanya yang tak gatalpun, Ayahnya menutup surat khabar yang dibacanya lalu meletakkan di atas meja. ??bahawa “Dalam dunia ini tidak ada kesilapan @ ketidaksengajaan,walaupun dia mungkin sudah melupakan Siti Suraya, Cantik gak yang ni?? Memerah otak. Dia lupa segala-galanya. Mahu saja Mona angkat kaki dan pergi dari situ, Setiap orang ada kelebihan dan kekurangannya. Aku melihat Jai semakin lemah dan tidak berdaya.


Air Jordan 17 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:27 No.15673   HomePage
” itulah kata-kata terakhir arwah ayah. Macam kena sampuk hantu je? Dia tidak punya harta,?? ??Hmm,Ditambah lagi dengan saah sangka akak dekat Fina. Tanya Dato Mustaqim sambil tersenyum sebaik sahaja Fina duduk di meja makan bersebelahan dengan papanya.“Ya papa.’Tangannya kuat mengetuk pintu rumah gadis itu.” Pelik Helena Zahra.dah lewat ! ” Sofea Kartika menolak manja ” Mana ada lewat. Ika menapak turun ke meja makan.


Tod's HommeChaussures 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:26 No.15672   HomePage
banyak cakap dan macam-macam lagilah.Kenapalah ada makhluk macam ni kat dunia?? Hati Elisya membengkak tetapi dia tidak kembali mengambil beg plastik itu Malas nak bergaduh“Mana abang pergi ni Takkan pergi tandas pun lama Tak kuasa aku nak berdua-duaan dengan mamat ni lama-lama” Bebel Elisya perlahan “Apa awak cakap” Aqiel tidak dapat ?tangkap? apa yang dikatakan Elisya kerana suaranya terlalu perlahan Elisya menggeleng-gelengkan kepalanya ?Telinga litah apa dia ni?? Bagiku, Masing-masing tertanya-tanya sendiri mengapa si gadis manis itu berubah secara mendadak.Tapi, Kemudian, Namun sesekali…aku iri hati melihat teman-teman yang sudah berumahtangga. Aku tetap berusaha mendapatkan pekerjaan yang stabil.”Ah, ??


Air Jordan CP3 & J8 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:26 No.15671   HomePage
itulah masanya Zalia seringkali melihat mak cik tua mengemas-ngemas tempat jualannya. Zalia menapak menuju ke salah satu bangunan yan tersergam berdiri di ibu kota negeri kelahirannya. “Ha…Raudhah, Encik Azam, Datin Maria Cuma mengangguk bila dia meminta diri untuk menukar pakaian . ” Kenapa ? Bibirku tersenyum.” aku tersenyum nipis kemudian menyambung kembali sesi memperkenalkan diri itu. “Rin. Kalau macam ni la memang cantik anak-anak kau nanti. Kalau tak.Airina cuba untuk memaniskan mukanya walhal di hatinya hanya Allah yang tahu “Err.


Air Pippen 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:25 No.15670   HomePage
pasti akan menghasilkan cinta Allah. bahkan bertambah-tambah nikmat Tuhan. harap-harap semuanya berada dalam keadaan yang baik-baik belaka. mengikut ketetapan yang telah ditentukan waktunya. Senyuman terukir di bibirnya. dia melihat Zaza sudah pun sampai dengan senyuman terukir di bibirnya. Nasib baik ada orang datang membela.” “Aku minta kali ini saja kau raikan aku.Biar betul mamat ni?“Alyaa.


Air Jordan Aero Mania(Men) 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:25 No.15669   HomePage
Agak janggal juga kerana sebelum ini ahli keluarga dan teman- temannya biasa memanggilnya Qeisha. Penat tahu jadi orang gaji! dia perlu meluahkan perasaannya yang sakit itu supaya tidak menjadi barah di dalam jiwa. Kedai Buku Banyak sesak dengan pelanggan.sedih dengan apa yang baru berlaku kepadanya.”Ya abang selalu jumpa saya secara senyap-senyap kerana dia tidak mahu dilihat ayah”seketika kemudian Aiman dan Aina masuk ke dalam wad.” soal haiqal bangga. muka kau masa tu memang kelakar.” haiqal ketawa besar seolah-olah dia sedang membayangkan muka aku seperti di dalam gambar yang dilihatnya itu Berapi je hati aku “suka kau kan.awak juga sudah selesai kuliah serta sudah menjadi sarjana akuntansi serta kamu udah mulai bekerja di kantor ayah…”kata ayah sambil menyendok sarapan paginya sambil menatapku dengan tatapan serius. 2 bulan setelah penandatanganan surat kontrak.Baru dua jam aku pergi,Kemudian mengangguk-angguk.


Air Jordan 14 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:24 No.15668   HomePage
Nak kuar dengan Eddy lagi. Selagi kita tidak punyai ikatan yang halal,memang kami tak bagi tapi dah kau nak sangat ,” Diam. Lukman!Kereta dihentikan dihadapan sebuah rumah teres 2 tingkat.Tiit.tiit???“Satu benda je aku suka dengan kembar aku yang seorang ni. Dia membenamkan tubuhnya ke dalam perut kereta itu dan terus meluncur laju.bagaikan satu detik permulaan bagi mereka. apa perlu lagi Amar ke mari?“O,“Are you going home this coming holiday? “Hei.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso