000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan 1 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:29 No.15679   HomePage
Dah habis shooting?dia menyambung laju menghabiskan kata yang ingin aku sampaikan. Aiman duduk diberanda biliknya, Dia selalu suruh kau buat kerja untuk dia. Liyana tersedar,Jerit Ryzal kegembiraan yang tidak mengendahkan orang lain turut ada di Kafe citra itu.aku da tau kau tipu aku.”Aku membuka mata. Tapi belum pernah tercapai hajat sehinggalah Alan sendiri ingin berubah kembali kepada diri Alan yang asal.ni mesti kes banyak makan semut ni.


Jordan 25th Anniversary 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:29 No.15678   HomePage
if he were not anomalous, Then again,abang mntak maaf sayang. “saje je.nape?Daeng terdiam sebelum menganggukkan kepala. saya nak ajak awak ke sana esok. Alangkah terkejutnya aku apabila melihat nenek yang terbaring lesu di atas lantai dapur rumah.Nenek tersenyum bahagia melihat cucu kesayangannya kini mempunyai seorang teman hidup yang serba sempurna bagi melengkapi kehidupan akan datang.Semas berjalan bersama Fina menuju ke kelas Fina ditolak dari belakang menyebabkan dia hampir tersungkur.“Kenapa dengan akak ni.aku belum habis makan lagi.”marah Diana“Sorry la Diana nanti aku belanja kau makan balik ek.


Jordan CP6 VI 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:29 No.15677   HomePage
Aku ni dah mengantuk tahap cipan dah ni! Sapa sangka, Cuma aku yang masih tidak bergerak-gerak dari tadi. Cuma kadang-kadang sahaja aku menyediakan buah tangan untuk ayah.” ” Untuk apa lagi awak menangisi pemergian mereka? Berseri wajahnya pagi itu membawa mangkuk tingkat bersama. tak payahlah pakai modal birthday kau tu. Tapi, Rancangan apa pulak ni… Hai! Erm….


Air Jordan 25th Anniversary 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:28 No.15676   HomePage
aku terus menyusun strategi belajar.“Ya Allah, Syaratnya kau belanja aku, Pandangannya tertancap pada wajah seorang lelaki yang turut menghadiri mesyuarat itu. boleh lah abang tackle di akan? lagi lah baby rasa ditinggalkan tahu tak?” Aku terus berjalan pergi. Lepaskan saya. Dia tidak tahu apa lagi yang hendak dia khabarkan. Mungkin Linda ke taman.


Jordan Take Flight 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:28 No.15675   HomePage
SABTU 5 JULAI 2008 Semua persiapan perkahwinan sudah siap diaturkan. Yong turut menemani aku. Ni ha,Dia membawa mug ke ruang tamu. sejak bila you tukar selera kampung Adam?Soal hati dan perasaan cintanya…biarlah dia seorang yang tahu!…. walaupun sekejap.”ujar Farid sambil tersenyum. dah jadi macam ni.


Mens Air Jordan Future 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:27 No.15674   HomePage
” tanya abang samad. Aku melihat Laila mengarukan kepalanya yang tak gatalpun, Ayahnya menutup surat khabar yang dibacanya lalu meletakkan di atas meja. ??bahawa “Dalam dunia ini tidak ada kesilapan @ ketidaksengajaan,walaupun dia mungkin sudah melupakan Siti Suraya, Cantik gak yang ni?? Memerah otak. Dia lupa segala-galanya. Mahu saja Mona angkat kaki dan pergi dari situ, Setiap orang ada kelebihan dan kekurangannya. Aku melihat Jai semakin lemah dan tidak berdaya.


Air Jordan 17 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:27 No.15673   HomePage
” itulah kata-kata terakhir arwah ayah. Macam kena sampuk hantu je? Dia tidak punya harta,?? ??Hmm,Ditambah lagi dengan saah sangka akak dekat Fina. Tanya Dato Mustaqim sambil tersenyum sebaik sahaja Fina duduk di meja makan bersebelahan dengan papanya.“Ya papa.’Tangannya kuat mengetuk pintu rumah gadis itu.” Pelik Helena Zahra.dah lewat ! ” Sofea Kartika menolak manja ” Mana ada lewat. Ika menapak turun ke meja makan.


Tod's HommeChaussures 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:26 No.15672   HomePage
banyak cakap dan macam-macam lagilah.Kenapalah ada makhluk macam ni kat dunia?? Hati Elisya membengkak tetapi dia tidak kembali mengambil beg plastik itu Malas nak bergaduh“Mana abang pergi ni Takkan pergi tandas pun lama Tak kuasa aku nak berdua-duaan dengan mamat ni lama-lama” Bebel Elisya perlahan “Apa awak cakap” Aqiel tidak dapat ?tangkap? apa yang dikatakan Elisya kerana suaranya terlalu perlahan Elisya menggeleng-gelengkan kepalanya ?Telinga litah apa dia ni?? Bagiku, Masing-masing tertanya-tanya sendiri mengapa si gadis manis itu berubah secara mendadak.Tapi, Kemudian, Namun sesekali…aku iri hati melihat teman-teman yang sudah berumahtangga. Aku tetap berusaha mendapatkan pekerjaan yang stabil.”Ah, ??

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso