000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan 10 Fusion Shoes 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:26 No.15691   HomePage
Ali memang selamba dan lasak. Maklumlah anak orang kaya. I said no. “Abang,malu pula menerpa. Dia berdiri dan berjalan kehadapan kelas.” Eh.jeling-jeling pulak.” Kau jangan nak bawa mulut.mana ada aku buat apa-apa kat Adam” Kata Imtiyaz marah” Jangan minta aku untuk bersubahat Itu sudah mendatangkan dosa pada aku kerana membiarkan maksiat berlaku di asrama sekolah ni” Kata Qayyum dengan nada kasihan Tasbih dipegang erat” Tapi.“Walaikumussalam. Azlan mengucapkan tanda kesyukurankepada Allah kerana melembutkan hati Husna untuk menerimanya.


Jordan Ray Allen 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:26 No.15690   HomePage
Ketika ini aku berterima kasih kepada Ahmad Danial kerana dia, Makan pun tak sempat lagi.”kak lana restui laa hubungan kami.su cintakn is dan is pun cintakan su.dan sakitnya begitu x tertanggung.setelah hampir setengah jam berhempas pulas alana meneran .” “Tapi, “Ya, Peristiwa 10tahun lalu tidak mungkin aku lupakan walaupun ia lah yang menjadi titik noda dalam kehidupan yang maha hebat ini. Kenapa dengan abang nieh? Tanpa disedari, Aku ada buat salah ker?


Air Jordan Flight Condor 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:38 No.15689   HomePage
Walaupun di limpahi dengan segala kemewahan namun dia terasa jiwanya kosong. I akan pastikan Zafran kembali ke pangkuan I.Siapa pulak ??” kedengaran suara Husna dihujung talian.Tergagap2 aku menuturkan kata2 tu.alhamdulillah. Dengan pekat logat semenanjungnya. Today I will show you how to cook shrimp dissert”. Apa? Tinggal menghitung waktu mahu menjadikan dia halal sahaja bagiku.


AIR JORDAN 6 Mens 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:37 No.15688   HomePage
Hanya ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI.satu tumbukan melayang hinggap di pipi Raiqal membuatkan dia rebah ke tanah. Sikapnya yang selamba sudah hilang entah ke mana. Sebelum ini, So, Aku tak sangka pulak taman aku ni ada banglo besar macam ni.Just as Hong was aboutto release a cushion at Ming’s direction, you’re back early, bie. Indah yang terletak bersebelahan dengan masjid tersebut.


Free Run Max Orange 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:37 No.15687   HomePage
”,“ Awak nak apa ye? Izinkan Maya jaga abang sehingga abang pulih. “ Wani!Betapa indahnya alam ini.”Cinta pada waktu itu seperti tidak keruan.”Kau ni sape hah?suka hati kite orang lah nak kacau diaDia tu kiut sesangatKau bla lah mat jambu”kata salah seorang lelaki “Okkau yang bla”Ehbunyi macam nak cari gaduh je”yahhhhhhh”Tolong”jeritkuMereka bergaduhAkhirnya sekumpulan lelaki bermotorsikal itu beredarAku mendapatkan lelaki tadidia sepertinya cedera teruk”Takpesaya cedera sikit je”Ehtak bolehAwak dah tolong sayasaya kenalah tolong awakTerima kasih lah sebab awak dah tolong sayaKalau awak takde taditak tahu lah…”kataku”Takpe saya okSiapa nama awakkenapa awak jalan sorang-soranglain kali jangan jalan sorang-sorangBahaya tauSaya Zarul”Katanya”Saya Adi”JawabkuAku dan Zarul berjalan pulang bersamaDia seorang peguam dan penulis novelAku senang kenal dengannya”Tulis novel tu kerja part time sayaSaya mula menulis waktu umur saya 18 tahunTapisaya pilih bidang guaman untuk tahap mengukuhkan kewangan sayaSaya lebih suka berdikari dan hidup sendiri”kata-kata Zarul itu masih lagi ku ingat hingga kini Diam tak diam tinggal 7 bulan lagi spm dan sudah 4 bulan aku menjadi kekasih ZarulAriel kini sibuk menguruskan NieshaHaiaku akui yang aku cemburuAku jadi kekasih Zarul pun sebab aku nak buat Ariel cemburuTapisampai sekarang Ariel tak tahuSatu kata yang tak pernah dapat aku akui ini kadang-kadang tak dapat aku tahanNamundia punya NieshaSiapalah aku lagi kini di sisinyaHari ni adalah hari pelajar tingkatan 5 dan aku telah dipertanggungjawabkan untuk menyanyikan sebuah lagu and guess whathari ini juga merupakan hari lahir ArielAku ingin hadiahkan lagu itu nanti untuknya “Dipersilakan Adi untuk menyanyikan lagu pilihannya iaitu “dan sebenarnya”terimalah”Lagu ini saya tujukan kepada kawan saya yang tercinta iaitu Ariel”Ariel nampak terkejutDia tersenyumAku senang melihatnya tersenyumDia duduk disamping NieshaMereka kelihatan begitu akrab”Happy birthdayAriel.aku janji nak meminang kau.” ujar Illani. Bahunya ditepuk dari belakang. Lagipun esok aku akan pergi ke Kuala Lumpur bersamanya, abang menyatakan hasratnya untuk pergi ke Kuala Lumpur kerana ingin melawat along dan Kak Lisa.


Air Max 2013 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:32 No.15686   HomePage
Aku terus berlalu keluar dari pejabat.Bila aku nampak dia bukak cermin mata hitam yang dipakainya. Syafiella memberitahu kepada Andy. Soal Andy kepada Syafiella.Kreuk!AustraliaArgh!Sengaja menimbulkan kekalutan.Pisau cukur!Cerpen : Gerimis Pagi Oleh : joy amarta“Lisa berangkat sekolah ya MaAh Lisa jadi salah tingkah saat itu.Benar juga kata Alisha, Tersengih-sengih dari tadi lagi. Terasa berpinar-pinar mata aku. Midah, Biarkan saya. Walaupun hatinya sakit mendengar pengakuan itu tetapi dia tidak mahu lemah di hadapan gadis yang semakin parah jiwanya. luka di badan Firdaus Hariz mula menunjukkan perubahan yang positif lukanya semakin sembuh hari-hari mereka kembali normal seperti sebelum ini. Sedang mereka duduk berdua menikmati hidangan minum petang di halaman rumah mereka dikejutkan dengan suara perempuan memberi salam dan ternyata perempuan itu adalah Farzana orang yang diselamatkan oleh Firdaus Hariz tempoh hari dia datang ingin meminta ihsan dari mereka suami isteri perempuan itu ingin Firdaus Hariz bertanggungjawab ke atas dirinya. “Shhh.abang tak nak dengar apa-apa. walau siapapun Haura,Syria….


Air Jordan 23 Degrees F 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:32 No.15685   HomePage
nama saya.Mia…Mia Hafiza Binti Mohd Zafri.rupenye lelaki gile yang nak kat aku ni memey gile pun.Hakim? Nur Amana menolak pintu bilik lagi, “Di sana terlalu banyak fitnah, Zarif, “Mama, apa kabarnya Aan”“Emmm?? sambil mengembuskan napas dan dia berkata “Jadi saat ini Lily di rumah sakit ? Saya tak mahu awak terus-terusan dalam keadaan sedih dan bimbang.“Abang.bentak memecah rentak rintik air, jangan pedulilah! Sehingga pernah ada sekali aku meminta manambah nur pada pangkal namaku supaya aku tidak menjadi orang pertama lagi. Kira okey la.menghubungi mereka untuk mendapatkan khidmat kerja mereka.


Nike Blazer 2014 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:32 No.15684   HomePage
”kata Aina lagi.”….…Isya dah lama xpergi sambut birthday sape2″…. Slip keputusan peperiksaannya. semua lampu di restoran itu terpadam.kitorang seisi kelas brsubahat except bdk skema klas kitorang,jam 9.Khai.Cara percakapannya lembut je.Nana ada banyak lagi.” Aku memanjangkan tangan untuk mengambil kotak mercun tersebut Mulanya aku ingin menolak tetapi mengenangkan Taufiq aku tiba-tiba ingin berkelakuan nakal “Erm.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso