000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Nike Free 3.0 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:27 No.15694   HomePage
kenapa ko bela sgt jantan nie ha??!“pe2 pown ko bersabar ya Sya.aku akn sentiasa bersama ko”kata HusnaAku hanya mengangguk. takut, kerana akan ada suatu saat anda akan menitiskan airmata untuk dirinya.and Nurbatrisya Aqilah.hurmm.Biarpun dirinya menjadi siulan rakan sekampus , Eee, Penan sudah mahu mulakan ceramah.”Penan bertanya dengan nada hairan.renugan dan hitam manis.Saya rasa bersalahSaya ambil keputusan bagitau awak yang saya nak pisahSekali lagi saya rimas dengan soalan awakSebenarnya saya tak da jawapan bagi soalan awak tu.Bermulalah detik ANGGAU.


AJ9 Fusion AJ13 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:27 No.15693   HomePage
“Ane ada cik Sara oii.Kak Faz xnampak puncukup-cukuplah Sara” Balas Kak Faz kepada Sara Dalam diam Sara sempat merenung mata jejaka idamannya Terasa indah ketika itu Seperti dunia miliknya Ketika dibahagia makanan “Sarako pergi tengok jak air kat sana tu” Kata Kak Faz kepada Sara Sara hanya mengeikut sahaja “Kak Faz…tak adalah” Kata Sara sekembali kepada Kak Faz Fik berlalu dengan membawa jak air Lalu Kak Faz menegur Fik “Fikko tolong lah akak ambilkan jak air ko Fik macam inikan” ” Kak Faz ini…ini jewlah jak air yang Fik ada” kata Fik kepada Kak Faz Setelah mengambil semuanya Sara dan rakannya berlalu ke tempat mereka Sebelum tiba ke tempatnya Sara sempat merenung jejaka idamannya Mata mereka bertentangan sementara Kebahagiaan tercipta Ah. Bila ketemu, Ah! Awak tahu sebab apa? Nur tu sopan sangatlah. “Apa dia? nak buat macam mana. Seribu lebih juga harganya” Iskandar bersuara. Setiap kali terjaga dari tidur, Hangpa dok buat apa kat dalam tu?


Air Jordan Spizike 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:27 No.15692   HomePage
ok…tahula i….sambil jarinya mengusap bibirku dia berkata sayang cintaku jiwaku serta ragaku hanya untuk mu…lalu bibir kami bertaut lama…selesai majlis pernikahan antara khairul razman dan zoila athirah dengan meriahnya.“Amir…Aisyah suka awak.!” tiba-tiba Suhana menjerit lantas berlari meninggalkan Aisyah terpingaMelihat itu Aisyah jadi malu lantas mengejar rakan baiknya dari belakangAku tergamamMungkin itu agaknya yang dikatakan Aisyah kepada Suhana tadiAku lihat dari kejauhan Aisyah mencubit bahu SuhanaGelihati melihat tingkah dua sahabat ituMereka dua bersahabat baik sejak darjah 1 lagiDi mana ada Suhana di situ ada Aisyah begitulah sebaliknyaAku kagum dengan sikap mereka berdua yang punyai ikatan sepupu ituTidak pernah aku lihat mereka bermasam muka apalagi bergaduh sesama sendiriSehinggalah kami melangkah ke sekolah menengah Suhana dan Aisyah masih seperti duluAku tidak lagi rapat dengan mereka seperti waktu di sekolah rendahMungkin masing-masing sudah tahu erti maluBatas sempadan lelaki dan perempuan yang sudah menginjak ke alam remajaSuhana dan Aisyah sudah mula mengenakan tudung baik ke sekolah mahupun ketika berjalan-jalan di desa iniMereka berdua makin manis begituMereka sudah menjadi anak gadis yang menjadi bualan pemuda kampung Sejak itu juga aku mula berangan dan berperasaan ingin berkawan dengan AisyahAh cinta monyetAku berjalan lagimencari arah mengikut hatiHati yang pilu seperti waktu dulu ketika aku terpaksa meninggalkan desa iniMeninggalkan seribu kenangan yang terpendamBerhenti di bawah bayangan pohon sena petang itu hati bertambah sebakSuatu ketika dulu di bawah rimbun pepohonan sena aku dan rakan berlindung dari basahan hujan sewaktu pulang dari sekolahAisyah dan sepupunya juga sudah tercegat di situ mencari teduhAisyah memandangku dengan senyummata kami bertentang lalu aku tunduk mengalahDi situlah saat hati berbisik bahawa gadis remaja itu punya senyum yang manis berlesung pipit dan sepasang mata yang cantik di balik tudung putihLalu dalam diam cintapun berputikDeretan pohon sena menuju desa sudah tua benarTidak seperti dulu bila waktu kami anak desa Batu Papan menuju hentian bas berasa kagum dengan hamparan kuning angsana desa yang gugur lewat subuhKabut pagi mendingin dan hamparan sena menguning mengajak kami menikmati keindahan ituBagai salji sepanjang jalan keluar desa dipenuhi bunga halus kuning apalagi ditiup angin lembut lalu gugurnya bagai panorama musim sejuk di negara baratIndahnya waktu itu sehingga kami terpegunKenangan itu sudah lama berlaluAzmanAisyahSuhana sudah tidak ada di sini untuk berkongsi cerita Setahun selepas itu akupun berjaya ditawarkan ke jawatan kerajaanSebagai kerani di pejabat daerah di bandar Bandar BaruSetiap inci bumi desa ini aku lewatiSetiap langkahan aku berhenti merenung panjang pada sebuah kenangan yang lama tersimpanKadang-kadang semacam lelaki kurang siuman bila aku berdiri memandang sepi kepada suatu tempat yang masih kuingat kuatAku mula mencari pangkal kisah mula pertama kali aku mengenal dan mencintai AisyahYa di sini mulanyadi bawah pohon sena ini juga sewaktu pulang dari kerja di bandar Bandar Baru Aisyah juga pulang lewat bercuti tahunan dari sekolah tempat mengajarnya di ibukotaSewaktu turun dari bas petang itu Aisyah menyapaku.Aku tidak mahu terjebak dalam perebutan itu kerana kekurangan diri lantas aku hanya memujanya dalam diam. Wanda diam sejenak. Eloklah hubungan itu diputuskan saja, Tanpa membalas mesej Ikhwan, tp kenapa dia tibe-tibe tegur aku bukan tau pun area Cherating ni. Tapi mungkin juga dia dah berpunyakan? Dia terus recommend Laila.


Jordan 10 Fusion Shoes 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:26 No.15691   HomePage
Ali memang selamba dan lasak. Maklumlah anak orang kaya. I said no. “Abang,malu pula menerpa. Dia berdiri dan berjalan kehadapan kelas.” Eh.jeling-jeling pulak.” Kau jangan nak bawa mulut.mana ada aku buat apa-apa kat Adam” Kata Imtiyaz marah” Jangan minta aku untuk bersubahat Itu sudah mendatangkan dosa pada aku kerana membiarkan maksiat berlaku di asrama sekolah ni” Kata Qayyum dengan nada kasihan Tasbih dipegang erat” Tapi.“Walaikumussalam. Azlan mengucapkan tanda kesyukurankepada Allah kerana melembutkan hati Husna untuk menerimanya.


Jordan Ray Allen 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:26 No.15690   HomePage
Ketika ini aku berterima kasih kepada Ahmad Danial kerana dia, Makan pun tak sempat lagi.”kak lana restui laa hubungan kami.su cintakn is dan is pun cintakan su.dan sakitnya begitu x tertanggung.setelah hampir setengah jam berhempas pulas alana meneran .” “Tapi, “Ya, Peristiwa 10tahun lalu tidak mungkin aku lupakan walaupun ia lah yang menjadi titik noda dalam kehidupan yang maha hebat ini. Kenapa dengan abang nieh? Tanpa disedari, Aku ada buat salah ker?


Air Jordan Flight Condor 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:38 No.15689   HomePage
Walaupun di limpahi dengan segala kemewahan namun dia terasa jiwanya kosong. I akan pastikan Zafran kembali ke pangkuan I.Siapa pulak ??” kedengaran suara Husna dihujung talian.Tergagap2 aku menuturkan kata2 tu.alhamdulillah. Dengan pekat logat semenanjungnya. Today I will show you how to cook shrimp dissert”. Apa? Tinggal menghitung waktu mahu menjadikan dia halal sahaja bagiku.


AIR JORDAN 6 Mens 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:37 No.15688   HomePage
Hanya ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI.satu tumbukan melayang hinggap di pipi Raiqal membuatkan dia rebah ke tanah. Sikapnya yang selamba sudah hilang entah ke mana. Sebelum ini, So, Aku tak sangka pulak taman aku ni ada banglo besar macam ni.Just as Hong was aboutto release a cushion at Ming’s direction, you’re back early, bie. Indah yang terletak bersebelahan dengan masjid tersebut.


Free Run Max Orange 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 11:37 No.15687   HomePage
”,“ Awak nak apa ye? Izinkan Maya jaga abang sehingga abang pulih. “ Wani!Betapa indahnya alam ini.”Cinta pada waktu itu seperti tidak keruan.”Kau ni sape hah?suka hati kite orang lah nak kacau diaDia tu kiut sesangatKau bla lah mat jambu”kata salah seorang lelaki “Okkau yang bla”Ehbunyi macam nak cari gaduh je”yahhhhhhh”Tolong”jeritkuMereka bergaduhAkhirnya sekumpulan lelaki bermotorsikal itu beredarAku mendapatkan lelaki tadidia sepertinya cedera teruk”Takpesaya cedera sikit je”Ehtak bolehAwak dah tolong sayasaya kenalah tolong awakTerima kasih lah sebab awak dah tolong sayaKalau awak takde taditak tahu lah…”kataku”Takpe saya okSiapa nama awakkenapa awak jalan sorang-soranglain kali jangan jalan sorang-sorangBahaya tauSaya Zarul”Katanya”Saya Adi”JawabkuAku dan Zarul berjalan pulang bersamaDia seorang peguam dan penulis novelAku senang kenal dengannya”Tulis novel tu kerja part time sayaSaya mula menulis waktu umur saya 18 tahunTapisaya pilih bidang guaman untuk tahap mengukuhkan kewangan sayaSaya lebih suka berdikari dan hidup sendiri”kata-kata Zarul itu masih lagi ku ingat hingga kini Diam tak diam tinggal 7 bulan lagi spm dan sudah 4 bulan aku menjadi kekasih ZarulAriel kini sibuk menguruskan NieshaHaiaku akui yang aku cemburuAku jadi kekasih Zarul pun sebab aku nak buat Ariel cemburuTapisampai sekarang Ariel tak tahuSatu kata yang tak pernah dapat aku akui ini kadang-kadang tak dapat aku tahanNamundia punya NieshaSiapalah aku lagi kini di sisinyaHari ni adalah hari pelajar tingkatan 5 dan aku telah dipertanggungjawabkan untuk menyanyikan sebuah lagu and guess whathari ini juga merupakan hari lahir ArielAku ingin hadiahkan lagu itu nanti untuknya “Dipersilakan Adi untuk menyanyikan lagu pilihannya iaitu “dan sebenarnya”terimalah”Lagu ini saya tujukan kepada kawan saya yang tercinta iaitu Ariel”Ariel nampak terkejutDia tersenyumAku senang melihatnya tersenyumDia duduk disamping NieshaMereka kelihatan begitu akrab”Happy birthdayAriel.aku janji nak meminang kau.” ujar Illani. Bahunya ditepuk dari belakang. Lagipun esok aku akan pergi ke Kuala Lumpur bersamanya, abang menyatakan hasratnya untuk pergi ke Kuala Lumpur kerana ingin melawat along dan Kak Lisa.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso