000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan Wool Boots 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:30 No.15699   HomePage
“Kenapa?” tanyaku kembali. Kadangkala hati ini merintih perlahan. nanti pergi belajar elok-elok ye,” Luah Julia panjang lebar. Julia masih tidak mengerti. Dia mengerling jam di dinding, Mukanya terasa panas, Faris amat terkilan dengan pemergian tunangnya. Anak kecil yang masih tak mengerti apa itu kematian.


Jordan Shoes 2010 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:30 No.15698   HomePage
” sapa pulak yang apek ni maksudkan? Aku bertanya sendiri.Tanpa rasa takut dan gentar,Tapi, ” Awak ni budak kelas Budi kan, Lambat betul. kenapa tak cakap pada abang yang sayang nak air. Huda meneruskan langkahnya. Mesti dorang gi karaoke kat Kilat sebelah bangunan seven eleven ni. Bila saya pulangkan buku tu.


Retro Jordan slippers shoes 5 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:29 No.15697   HomePage
Irfan selalu mengingatkan dirinya perihal agama. Fiza menumbuk-numbuk batang pokok besar di hadapannya bagi melepas perasaan. ‘Janji?”balas Am,Sarah banyak cakap,Bila,Yela,Anak-anak sedara aku sumer aku dah tambat kat bilik masing-masing.baru sekarang nampak lubang idong kau. maka dia terpaksa memasak bagi menjimatkan kos.


Air Max 24-7 Hommes(27) 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:28 No.15696   HomePage
’ getus Danisya sambil menahan amarah. Sabar, Apa kata kita kahwin betul-betul je?”“EnAdam jangan la main-main Saya tak suka la Saya tak suka EnAdam pun EnAdam suka saya ke? Dia perlu merungkaikan segala kekusutan yang melanda di hati dan jiwanya.“Kih kih kih,”Ling merenung aku dengan muka garang. Muka Tasha berubah mendung. aku kenal tak dia? Jom kita balik. Namun aku sentiasa bersedia untuk membimbingnya menjadi pengurus yang lebih baik.biar betul? Ingat kau tu macho sangat? Tengok ah dulu. Hatinya kian pilu menahan rasa duka dihati. tolong saya kutip quiz dan hantarkan ke bilik saya. “ sempat lagi mengutuk diri sendiri di dalam hati.


Air Jordan Play In 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:28 No.15695   HomePage
Mencari buku ilmiah dan novel adalahsesuatu yang tidak membosankan. Nak bina sebuah keluarga.”Huh! Sebaik Cikgu Azmi meninggalkan kami,keadaan kami tidak ubah seperti ayam kehilangan ibu. Cik FiRA membuat perjumpaan semula. Sandra mengajaknya ke pentas belakang. Perasaan kecewa terhadap apa yang berlaku pagi tadi masih kuat menguasai diriku. Jangan ganggu aku lagi boleh tak? Kau ni menjengkelkan aku aje Dah la cacat Tak sedar diri”Aku menyapu sisa air mata yang masih membekas di pipiku Ayat ? ayat itu seperti terngiang ? ngiang jelas dalam mindaku Ayat yang begitu kasar yang pernah kulemparkan padanya dahulu Perasaan bersalah berbaur kesal tidak henti menghantui perasaanku Sungguh aku baru sedar yang aku tidak pernah melayan dia dengan baik Sudahnya dia yang muncul sebagi penyelamat aku Aku menyentuh batu nisan itu bertemankan esakan “Maafkan aku… Tolonglah maafkan aku…” ******************* “Kami dah sedaya upaya membantu cik Aleya Tapi penglihatannya terjejas teruk kerana kaca yang terbenam di matanya begitu dalam Bersyukurlah kerana nyawa cik Aleya dapat diselamatkan Kebanyakan yang terlibat dalam kes seperti cik Aleya biasanya menemui ajal Buat masa sekarang kita perlu dapatkan penderma untuk mata cik Aleya” Ayat yang baru aku dengar sendiri di sebalik tabir yang menutupi katilku y menjadikan aku ingin meraung sepuasnya Patutlah aku tidak merasakan duniaku gelap gelita sebaik sahaja tersedar dari koma beberapa hari yang lepas Aku bingkas melemparkan apa sahaja yang objek yang dapat ku capai Tidak ubah seperti orang yang hilang akal Kehadiran ibu dan ayah yang cuba menenangkan aku tidak aku hiraukan Kemalangan 5 hari yang lalu berlaku kerana kecuaianku lantaran ingin cepat sampai ke tempat yang telah dijanjikan oleh Syamir kekasihku sebagai tempat pertemuan kami Perasaan rindu yang kian berbunga menjadikan aku tidak mengendahkan keselamatan ku semasa memandu Myvi kesayanganku Dalam keadaan tergopoh ? gapah itu aku tidak dapat mengawal kenderaan milikku daripada bertembung dengan sebuah van yang datang dari arah bertentangan ******************* “Aleya aku nak putuskan hubungan kita” kedatangan Syamir pada hari seterusnya yang aku sangkakan akan mengurangkan perasaan tertekan yang aku hadapi ternyata meleset sama sekali Malah menambahkan lagi tekanan yang aku hadapi Paling menyedihkan tiada lagi panggilan sayang daripada lelaki itu “Syamir tolonglah faham perasaan Aleya Aleya sangat sayangkan Syamir Tergamak Syamir buat macam ni pada Aleya Aleya kemalangan hari tu pun sebab Aleya nak cepat Aleya nak jumpa Syamir Aleya terlalu rindukan Syamir Syamir tak tahu betapa rindunya Aleya kat Syamir Dua bulan Syamir tinggalkan Aleya Kenapa Syamir putuskan begitu sahaja hubungan kita Mana janji Syamir dulu” Aku cuba memujuk Syamir supaya dia menarik balik kata ? katanya tadi “Maafkan aku Kau pun mesti faham kenapa aku buat macam ni.kau nak tanya apa?


Nike Free 3.0 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:27 No.15694   HomePage
kenapa ko bela sgt jantan nie ha??!“pe2 pown ko bersabar ya Sya.aku akn sentiasa bersama ko”kata HusnaAku hanya mengangguk. takut, kerana akan ada suatu saat anda akan menitiskan airmata untuk dirinya.and Nurbatrisya Aqilah.hurmm.Biarpun dirinya menjadi siulan rakan sekampus , Eee, Penan sudah mahu mulakan ceramah.”Penan bertanya dengan nada hairan.renugan dan hitam manis.Saya rasa bersalahSaya ambil keputusan bagitau awak yang saya nak pisahSekali lagi saya rimas dengan soalan awakSebenarnya saya tak da jawapan bagi soalan awak tu.Bermulalah detik ANGGAU.


AJ9 Fusion AJ13 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:27 No.15693   HomePage
“Ane ada cik Sara oii.Kak Faz xnampak puncukup-cukuplah Sara” Balas Kak Faz kepada Sara Dalam diam Sara sempat merenung mata jejaka idamannya Terasa indah ketika itu Seperti dunia miliknya Ketika dibahagia makanan “Sarako pergi tengok jak air kat sana tu” Kata Kak Faz kepada Sara Sara hanya mengeikut sahaja “Kak Faz…tak adalah” Kata Sara sekembali kepada Kak Faz Fik berlalu dengan membawa jak air Lalu Kak Faz menegur Fik “Fikko tolong lah akak ambilkan jak air ko Fik macam inikan” ” Kak Faz ini…ini jewlah jak air yang Fik ada” kata Fik kepada Kak Faz Setelah mengambil semuanya Sara dan rakannya berlalu ke tempat mereka Sebelum tiba ke tempatnya Sara sempat merenung jejaka idamannya Mata mereka bertentangan sementara Kebahagiaan tercipta Ah. Bila ketemu, Ah! Awak tahu sebab apa? Nur tu sopan sangatlah. “Apa dia? nak buat macam mana. Seribu lebih juga harganya” Iskandar bersuara. Setiap kali terjaga dari tidur, Hangpa dok buat apa kat dalam tu?


Air Jordan Spizike 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:27 No.15692   HomePage
ok…tahula i….sambil jarinya mengusap bibirku dia berkata sayang cintaku jiwaku serta ragaku hanya untuk mu…lalu bibir kami bertaut lama…selesai majlis pernikahan antara khairul razman dan zoila athirah dengan meriahnya.“Amir…Aisyah suka awak.!” tiba-tiba Suhana menjerit lantas berlari meninggalkan Aisyah terpingaMelihat itu Aisyah jadi malu lantas mengejar rakan baiknya dari belakangAku tergamamMungkin itu agaknya yang dikatakan Aisyah kepada Suhana tadiAku lihat dari kejauhan Aisyah mencubit bahu SuhanaGelihati melihat tingkah dua sahabat ituMereka dua bersahabat baik sejak darjah 1 lagiDi mana ada Suhana di situ ada Aisyah begitulah sebaliknyaAku kagum dengan sikap mereka berdua yang punyai ikatan sepupu ituTidak pernah aku lihat mereka bermasam muka apalagi bergaduh sesama sendiriSehinggalah kami melangkah ke sekolah menengah Suhana dan Aisyah masih seperti duluAku tidak lagi rapat dengan mereka seperti waktu di sekolah rendahMungkin masing-masing sudah tahu erti maluBatas sempadan lelaki dan perempuan yang sudah menginjak ke alam remajaSuhana dan Aisyah sudah mula mengenakan tudung baik ke sekolah mahupun ketika berjalan-jalan di desa iniMereka berdua makin manis begituMereka sudah menjadi anak gadis yang menjadi bualan pemuda kampung Sejak itu juga aku mula berangan dan berperasaan ingin berkawan dengan AisyahAh cinta monyetAku berjalan lagimencari arah mengikut hatiHati yang pilu seperti waktu dulu ketika aku terpaksa meninggalkan desa iniMeninggalkan seribu kenangan yang terpendamBerhenti di bawah bayangan pohon sena petang itu hati bertambah sebakSuatu ketika dulu di bawah rimbun pepohonan sena aku dan rakan berlindung dari basahan hujan sewaktu pulang dari sekolahAisyah dan sepupunya juga sudah tercegat di situ mencari teduhAisyah memandangku dengan senyummata kami bertentang lalu aku tunduk mengalahDi situlah saat hati berbisik bahawa gadis remaja itu punya senyum yang manis berlesung pipit dan sepasang mata yang cantik di balik tudung putihLalu dalam diam cintapun berputikDeretan pohon sena menuju desa sudah tua benarTidak seperti dulu bila waktu kami anak desa Batu Papan menuju hentian bas berasa kagum dengan hamparan kuning angsana desa yang gugur lewat subuhKabut pagi mendingin dan hamparan sena menguning mengajak kami menikmati keindahan ituBagai salji sepanjang jalan keluar desa dipenuhi bunga halus kuning apalagi ditiup angin lembut lalu gugurnya bagai panorama musim sejuk di negara baratIndahnya waktu itu sehingga kami terpegunKenangan itu sudah lama berlaluAzmanAisyahSuhana sudah tidak ada di sini untuk berkongsi cerita Setahun selepas itu akupun berjaya ditawarkan ke jawatan kerajaanSebagai kerani di pejabat daerah di bandar Bandar BaruSetiap inci bumi desa ini aku lewatiSetiap langkahan aku berhenti merenung panjang pada sebuah kenangan yang lama tersimpanKadang-kadang semacam lelaki kurang siuman bila aku berdiri memandang sepi kepada suatu tempat yang masih kuingat kuatAku mula mencari pangkal kisah mula pertama kali aku mengenal dan mencintai AisyahYa di sini mulanyadi bawah pohon sena ini juga sewaktu pulang dari kerja di bandar Bandar Baru Aisyah juga pulang lewat bercuti tahunan dari sekolah tempat mengajarnya di ibukotaSewaktu turun dari bas petang itu Aisyah menyapaku.Aku tidak mahu terjebak dalam perebutan itu kerana kekurangan diri lantas aku hanya memujanya dalam diam. Wanda diam sejenak. Eloklah hubungan itu diputuskan saja, Tanpa membalas mesej Ikhwan, tp kenapa dia tibe-tibe tegur aku bukan tau pun area Cherating ni. Tapi mungkin juga dia dah berpunyakan? Dia terus recommend Laila.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso