000000
Flower 掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント 【コメント内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordans 13 23 Fusion 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:32 No.15702   HomePage
kononnya nak tau sakit ape.Ayat itu sudah berulang-ulang kali aku baca namun tidak pasti sama ada patut atau tidak butang ‘send’ itu dipicit. Namun,”Best woo bleh mengutuk orang.Hehe??“Maafkan anak buah saya la Encik ye! Dia nie mamang banyak mulut cikit! Dah macam orang tak sedar diri asyik tersenyum sorang-sorang.barulah Salina tahu akan keadaan sebenar yang berlaku. Bagaimana dia harus ke tempat kerja.


Air Jordan IV 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:32 No.15701   HomePage
Nurin tak pernah berdendam dengan abang. Nurin sayangkan abang Sejak mula kita kahwin hati Nurin dah jatuh sayang pada abang Tapi Nurin sedar taraf Nurin. “Ouh.Sememangnya I dah tukar no phone.kerana selama ini Syafiqah selalu angkat jika aku membuat panggilan kepadanya.malu la plk.’Pia g mane smlm tak dtg?you meant? meh tolong auntie kat dapur tu. baju kurung ni, Mama tak nak Haz rahsiakan sesuatu daripada mama. Malas Ina nak layan abang. Air yang kujirus di atas tubuhku terasa panas membara membakar seluruh kulitku.


Uomo scarpe Jordan 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:31 No.15700   HomePage
kalau awak jadi awek saya, Entah-entah dia dah ada girl.” “Kalau saya tak terima?sorry kalau cerita ni tak best.kepala dah pening2 time buat nihope sudi baca.kuar ngn pakwe k?” balas Azhari. Tidak lagi bersembunyi di balik awan yang berambal-ambalan di dada langit. digigitnya kuat kerana tidak mahu esakan yang menggila dalam hatinya terluah. Bagaikan tidak ada sedikit ruang untuk dirinya bernafas…. dengan berhemah dan lembut Along menolak semua tawaran yang datang.


Jordan Wool Boots 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:30 No.15699   HomePage
“Kenapa?” tanyaku kembali. Kadangkala hati ini merintih perlahan. nanti pergi belajar elok-elok ye,” Luah Julia panjang lebar. Julia masih tidak mengerti. Dia mengerling jam di dinding, Mukanya terasa panas, Faris amat terkilan dengan pemergian tunangnya. Anak kecil yang masih tak mengerti apa itu kematian.


Jordan Shoes 2010 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:30 No.15698   HomePage
” sapa pulak yang apek ni maksudkan? Aku bertanya sendiri.Tanpa rasa takut dan gentar,Tapi, ” Awak ni budak kelas Budi kan, Lambat betul. kenapa tak cakap pada abang yang sayang nak air. Huda meneruskan langkahnya. Mesti dorang gi karaoke kat Kilat sebelah bangunan seven eleven ni. Bila saya pulangkan buku tu.


Retro Jordan slippers shoes 5 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:29 No.15697   HomePage
Irfan selalu mengingatkan dirinya perihal agama. Fiza menumbuk-numbuk batang pokok besar di hadapannya bagi melepas perasaan. ‘Janji?”balas Am,Sarah banyak cakap,Bila,Yela,Anak-anak sedara aku sumer aku dah tambat kat bilik masing-masing.baru sekarang nampak lubang idong kau. maka dia terpaksa memasak bagi menjimatkan kos.


Air Max 24-7 Hommes(27) 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:28 No.15696   HomePage
’ getus Danisya sambil menahan amarah. Sabar, Apa kata kita kahwin betul-betul je?”“EnAdam jangan la main-main Saya tak suka la Saya tak suka EnAdam pun EnAdam suka saya ke? Dia perlu merungkaikan segala kekusutan yang melanda di hati dan jiwanya.“Kih kih kih,”Ling merenung aku dengan muka garang. Muka Tasha berubah mendung. aku kenal tak dia? Jom kita balik. Namun aku sentiasa bersedia untuk membimbingnya menjadi pengurus yang lebih baik.biar betul? Ingat kau tu macho sangat? Tengok ah dulu. Hatinya kian pilu menahan rasa duka dihati. tolong saya kutip quiz dan hantarkan ke bilik saya. “ sempat lagi mengutuk diri sendiri di dalam hati.


Air Jordan Play In 投稿者: 投稿日:2015/03/19(Thu) 12:28 No.15695   HomePage
Mencari buku ilmiah dan novel adalahsesuatu yang tidak membosankan. Nak bina sebuah keluarga.”Huh! Sebaik Cikgu Azmi meninggalkan kami,keadaan kami tidak ubah seperti ayam kehilangan ibu. Cik FiRA membuat perjumpaan semula. Sandra mengajaknya ke pentas belakang. Perasaan kecewa terhadap apa yang berlaku pagi tadi masih kuat menguasai diriku. Jangan ganggu aku lagi boleh tak? Kau ni menjengkelkan aku aje Dah la cacat Tak sedar diri”Aku menyapu sisa air mata yang masih membekas di pipiku Ayat ? ayat itu seperti terngiang ? ngiang jelas dalam mindaku Ayat yang begitu kasar yang pernah kulemparkan padanya dahulu Perasaan bersalah berbaur kesal tidak henti menghantui perasaanku Sungguh aku baru sedar yang aku tidak pernah melayan dia dengan baik Sudahnya dia yang muncul sebagi penyelamat aku Aku menyentuh batu nisan itu bertemankan esakan “Maafkan aku… Tolonglah maafkan aku…” ******************* “Kami dah sedaya upaya membantu cik Aleya Tapi penglihatannya terjejas teruk kerana kaca yang terbenam di matanya begitu dalam Bersyukurlah kerana nyawa cik Aleya dapat diselamatkan Kebanyakan yang terlibat dalam kes seperti cik Aleya biasanya menemui ajal Buat masa sekarang kita perlu dapatkan penderma untuk mata cik Aleya” Ayat yang baru aku dengar sendiri di sebalik tabir yang menutupi katilku y menjadikan aku ingin meraung sepuasnya Patutlah aku tidak merasakan duniaku gelap gelita sebaik sahaja tersedar dari koma beberapa hari yang lepas Aku bingkas melemparkan apa sahaja yang objek yang dapat ku capai Tidak ubah seperti orang yang hilang akal Kehadiran ibu dan ayah yang cuba menenangkan aku tidak aku hiraukan Kemalangan 5 hari yang lalu berlaku kerana kecuaianku lantaran ingin cepat sampai ke tempat yang telah dijanjikan oleh Syamir kekasihku sebagai tempat pertemuan kami Perasaan rindu yang kian berbunga menjadikan aku tidak mengendahkan keselamatan ku semasa memandu Myvi kesayanganku Dalam keadaan tergopoh ? gapah itu aku tidak dapat mengawal kenderaan milikku daripada bertembung dengan sebuah van yang datang dari arah bertentangan ******************* “Aleya aku nak putuskan hubungan kita” kedatangan Syamir pada hari seterusnya yang aku sangkakan akan mengurangkan perasaan tertekan yang aku hadapi ternyata meleset sama sekali Malah menambahkan lagi tekanan yang aku hadapi Paling menyedihkan tiada lagi panggilan sayang daripada lelaki itu “Syamir tolonglah faham perasaan Aleya Aleya sangat sayangkan Syamir Tergamak Syamir buat macam ni pada Aleya Aleya kemalangan hari tu pun sebab Aleya nak cepat Aleya nak jumpa Syamir Aleya terlalu rindukan Syamir Syamir tak tahu betapa rindunya Aleya kat Syamir Dua bulan Syamir tinggalkan Aleya Kenapa Syamir putuskan begitu sahaja hubungan kita Mana janji Syamir dulu” Aku cuba memujuk Syamir supaya dia menarik balik kata ? katanya tadi “Maafkan aku Kau pun mesti faham kenapa aku buat macam ni.kau nak tanya apa?

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -
Modified by isso